مالک جدید چلسی رکورد خرید بازیکن را شکست!

* پادشاهان بازار در اروپا


سرویس خبر شماره: 1863224
17 ژانویه 1401 در 04:10
6.1 هزار |

3نقطه نظر

332 میلیون یورو تنها در هفت ماه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال چلسی با حضور گروه مالکیت جدید به رهبری تاد بولی آمریکایی طی 7 ماه گذشته شاهد نقل و انتقالات باورنکردنی بوده است، به طوری که حتی رومن آبراموویچ که مشهورترین میلیاردر است، وارد فوتبال شد. دهه اول قرن 20 هفته است، کمتر از این مبالغ هم پرداخت می کند!

جذابیت ستاره جوان مونگاسکی بار دیگر باعث خوشحالی گروه مالک آمریکایی، به ویژه تاد بولی شد.

مالک جدید چلسی رکورد خرید بازیکن را شکست!

* کریستوفر ویول، مدیر فنی جدید چلسی

* بالاترین هزینه انتقال در 2022-23

از زمان حضور بولی در هفت ماه پیش، یک رکورد جهانی به ثبت رسیده است که آخرین خرید، انتقال 38 میلیون یورویی بنوا بدیشله است که از موناکو برای تقویت قدرت دفاعی چلسی به خدمت گرفته شد. به خصوص که جیمز، چیلول و فوفانا هم مصدوم هستند. در این فصل، چلسی فقط برای جذب فوفانا، کوکورلا و کولیبالی 223 میلیون یورو خرج کرده است.

این آمار در حالی به دست آمد که رکورد قبلی در این زمینه متعلق به آبراموویچ است که در فصل 18-2017 با 260 میلیون یورو به باز حمله کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

باید گفت انزو فرناندز (بنفیکا) و مودریچ (شاختار) در برنامه تیمی هستند که به تنهایی بازار را به حرکت درآورده است.

* آبی های لندن 332 میلیون یورو خرج کرده اند!

تغییرات چارت سازمان فنی به رختکن هم رسیده است. چلسی ابتدا با بولی به عنوان “مدیر ورزشی موقت” و از کریسمس امسال با کریستوفر ویول (سابق RB Salzburg) به عنوان مدیر فنی، پیوسته قراردادهایی را امضا کرده است. آنها در بازار نقل و انتقالات حتی بیشتر از زمانی که روبل های آبراموویچ در پنجره نقل و انتقالات در سال 2003 پرداخت شد، خرج می کنند. کریستوفر ویول، مدیر فنی جدید چلسی، گفت: “آنها در حال ساخت هیجان انگیزترین پروژه در دنیای فوتبال هستند. پتانسیل های زیادی وجود دارد. در تیم برای ادامه موفقیت، پیشرفت و رشد. تحت رهبری جدید، گراهام پاتر و تیم ورزشی به عنوان یک کل، یک فلسفه “روشن و پایدار وجود دارد، با پشتیبانی تجزیه و تحلیل. عملکرد، داده ها و نوآوری. من مشتاقانه منتظر حضور در این جلسات هستم.”

چلسی: 332 میلیون یورو
منچستریونایتد: 240 میلیون یورو
وستهام: 182 میلیون یورو
تاتنهام: 170 میلیون یورو
ناتینگهام فارست: 162 میلیون یورو

فوفانا: 80 میلیون یورو
کوکورلا: 65 میلیون یورو
پوند استرلینگ: 56 میلیون یورو
منبع: 38 میلیون یورو
کولیبالی: 38 میلیون یورو
Chukwuemeka: 18 میلیون یورو
اوبامیانگ: 12 میلیون یورو
داترو فوفانا: 12 میلیون یورو
اسلونینا: 9 میلیون یورو
زکریا: قرضی

1788752

در حال حاضر هیچ کس به سرمایه گذاری چلسی روی فوتبالیست ها نزدیک نیست. نه منچستریونایتد با 240 میلیون یورو، نه وستهام با 182 میلیون یورو و نه تاتنهام و ناتینگهام فارست با 170 و 162 میلیون یورو. پاتر گفت: “در هر پنجره ما سعی می کنیم پیشرفت کنیم، اما ژانویه سخت است زیرا در وسط فصل هستیم. همچنین باید با سر و صدایی که هنگام پیوستن یک بازیکن به چلسی ایجاد می شود، مقابله کنیم.”

این افراد در حالی به چلسی آمدند که ورنر (لایپزیگ)، امرسون (وست هم)، گیلمور (برایتون)، لوکاکو (اینتر)، باتشوایی (فنرباگه)، رودیگر (رئال مادرید)، کریستنسن و مارکوس آلونسو (بارسلونا) از این تیم جدا شدند. تراز مالی از نظر خرید و فروش بازیکنان منفی 56 میلیون یورو است.