مالک FSG جان دبلیو. هنری – لیورپول اف سی تایید کرد که باشگاه لیورپول برای فروش نیست

جان دبلیو. هنری، مالک لیورپول، بیانیه‌ای قاطع در مورد برنامه‌های گروه ورزشی فن‌وی برای سرمایه‌گذاری داده است و تاکید می‌کند که باشگاه برای فروش نیست.

مدت‌هاست که FSG برای سرمایه‌گذاری اقلیت باز است و آنها اکنون فعالانه برای توافق از طریق بانکداران مورگان استنلی و گلدمن ساکس تلاش می‌کنند.

او پاسخ داد: «می‌دانم که صحبت‌ها و نقل قول‌های زیادی در مورد LFC وجود دارد، اما من به واقعیت‌ها پایبند هستم: ما فقط یک فرآیند در حال انجام را رسمی کردیم.

در ماه‌های پس از آن، در میان ادعاهای قطر، عربستان سعودی، آلمان و ایالات متحده، گزارش‌ها به سمت سرمایه‌گذاری اقلیت تغییر کرده است.

هیچ به روز رسانی در مورد سرمایه گذاران بالقوه وجود ندارد، اما پیشنهاد این است که هر معامله احتمالی با گروهی از ایالات متحده باشد.

https://www.thisisanfield.com/2023/02/liverpool-fc-not-for-sale-confirms-fsg-owner-john-w-henry/ منبع:

“آیا ما برای همیشه در انگلیس خواهیم بود؟ نه. آیا ما LFC می فروشیم؟ نه. آیا با سرمایه گذاران در مورد LFC صحبت می کنید؟ آره.

صحبت کردن با مجله ورزشی بوستون، از این بازیکن 73 ساله در مورد برنامه های بالقوه برای فروش بوستون رد ساکس پرسیده شد و در عوض در مورد وضعیت آنفیلد صحبت کرد.

این به عنوان ردی قاطع بر گمانه زنی های جاری در مورد آینده لیورپول عمل می کند، حتی اگر ممکن است در میان بخش های پشتیبانی باشگاه خوشایند نباشد.

«آیا اتفاقی در آنجا خواهد افتاد؟ من معتقدم که اینطور است، اما فروش نخواهد بود. آیا در 20 سال گذشته چیزی فروخته ایم؟»

هانری، مالک اصلی لیورپول و موسس FSG، اکنون تایید کرده است که این باشگاه برای فروش نیست.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 17 اکتبر 2010: مالک لیورپول، جان دبلیو. هنری و مالک تام ورنر در جریان 214 امین بازی دربی مرسی ساید مقابل اورتون در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

از ماه نوامبر، به طور گسترده گزارش شده است که پس از تایید FSG آنها به دنبال سرمایه گذاری هستند، لیورپول ممکن است فروخته شود.