ماموریت جوانان لیگ برای فرار از منطقه خطر (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پکان که عنوان جوان ترین تیم لیگ برتر را در اختیار دارد، با وجود اینکه در این فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشت، کمی بدشانسی آورد و حالا جایگاه خوبی ندارد. رتبه بندی

با وجود انگیزه خاص جوانان پیکان برای بازی پیش رو، مصدومیت چند بازیکن کلیدی این تیم به دغدغه مجتبی حسینی تبدیل شده است. خودروسازان در بازی گذشته بازیکنانی چون مجتبی حقدوست، دانیال جهانبخش، امیرحسین عزیزی، محمدحسین فلاح، فرهاد کرمانشاهی و یکی دو بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت و همچنین غلامرضا ثابت ایمانی و امیر شعبانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند. . بعید است بازیکنان مصدوم پیکان به بازی روز جمعه مقابل مس راه پیدا کنند و باید دید کادرفنی پیکان برای تعویض بازیکنان کلیدی خود چگونه عمل می کند و با چه ترکیبی تیم خود را به زمین می فرستد.

1794797
1794798
1794799



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان مجتبی حسینی که امسال استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند و مقابل سپاهان پیروز شدند، اکنون در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند. آنها شانس خوبی برای بهبود وضعیت خود در دو بازی آینده دارند.

شاگردان مجتبی حسینی در دو دیدار آینده شانس خوبی برای صعود موفق به رده بندی دارند.

ماموریت جوانان لیگ برای فرار از منطقه خطر (تصویر)

خودروسازان اکنون در امتیاز 16 قرار دارند و تمام توان خود را برای دیدار با مس کرمان با 14 امتیاز به کار گرفته اند. پیکان در صورت پیروزی در این بازی، نه تنها مس را حفظ می کند، بلکه مجموع امتیازات خود را به 19 می رساند و این مشکل می تواند با افزایش قابل توجه جدول، شاگردان حسینی را پیش رو داشته باشد.


سرویس خبر شماره: 1866591
04 فوریه 1401 ساعت 9:00 ب.ظ.
183

0نقطه نظر

دو دیدار 6 امتیازی در انتظار شاگردان حسینی است

پیکان در هفته هفدهم برابر مس کرمان و هفته هجدهم با نفت مسجد سلیمان بازی خواهد کرد. تقابل با دو تیم پایین تر از پیکان در جدول به این تیم فرصت خوبی داد تا با نتایج مطلوب در رده بندی صعود کند.