ماموریت ناموفق موسیالا برای به دست آوردن پیراهن لیونل مسی

باید دید آیا موسیالا در آینده دوباره به مصاف لیونل مسی خواهد رفت و این بار شانس بردن پیراهن اسطوره آرژانتین را خواهد داشت یا خیر. حتی در صورت جدایی مسی از پاری سن ژرمن، احتمال رویارویی موسیالا با مسی در رقابت های داخلی وجود دارد و می تواند از او پیراهن مسی در تیم ملی آرژانتین را بخواهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در تصاویر تلویزیونی پایان مسابقه مشخص است که موسیالا به دیدار برنده هفت بار توپ طلا رفته و از او خواسته پیراهن خود را عوض کند. در این تصاویر به نظر می رسد منظور مسی ستاره 20 ساله بایرن است که در تونل آلیانز آرنا با او پیراهن عوض می کند.

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ اعلام کرد که در پایان بازی شب گذشته تیمش مقابل پاری سن ژرمن، سعی کرد پیراهن لیونل مسی را عوض کند اما موفق نشد.

ماموریت ناموفق موسیالا برای به دست آوردن پیراهن لیونل مسی

جمال موسیالا شب گذشته در ترکیب بایرن قرار داشت و در دقیقه 82 زمین را ترک کرد و جای سادیو مانه را گرفت. هافبک بایرن فاش کرد که بلافاصله پس از سوت پایان بازی به سراغ لیونل مسی رفته و سعی کرده پیراهنش را پس بگیرد.

1830393

موسیالا در پاسخ به این سوال که آیا موفق به خرید پیراهن لئو مسی شده است، گفت: نه، من مسی را پیدا نکردم.

1830394


سرویس خبر شماره: 1894850
Mar 18, 1401 @ 6:27 ب.ظ
6.5 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ شب گذشته در ورزشگاه آلیانز آرنا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد تا در مجموع 3 بر صفر یاران لیونل مسی را حذف کند و حرکت کند. به مرحله بعد

این ستاره جوان آلمانی در حالی که کیف کوچکی در دست داشت در میکس زون آلیانز آرنا حضور داشت و با خبرنگاران روبرو شد. خبرنگارانی که در پایان بازی او را دیدند که به مسی نزدیک می شود از او پرسیدند که آیا پیراهن مسی را در کیف دارد یا خیر؟ موسیالا جواب داد نه غذاست من با خودم چوب شور آوردم!

1830395