ماموریت ویژه ساکت همی: قدرت خط دفاعی!


سرویس خبر شماره: 2005010
8 مارس 1402 در 06:51
172

0نقطه نظر

هشت بازی متوالی بدون کلین شیت:

نساجی با عملکرد ضعیف دفاعی در لیگ برتر فرم خوبی ندارد.

ماموریت ویژه ساکت همی: قدرت خط دفاعی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نساجی در 8 بازی اخیر خود موفق به کلین شیت نشد و در تمامی دیدارها گل دریافت کرد و آخرین بار در هفته دوازدهم لیگ برتر بود که موفق به کلین شیت شد. مقابل استقلال خوزستان

ساکت الهامی باید برنامه های کوتاه مدت و بلندمدتی برای ساختار دفاعی این تیم داشته باشد تا با استحکام خط دفاعی بتواند امتیازات لازم برای ادامه فصل و فرار از قعر جدول را به دست آورد و در صورت دریافت فقط یک گل، یک پیروزی و کسب نتیجه در مسابقات دشوار خواهد بود.

آنها بازیکنان خوبی در خط دفاعی دارند، رضایی گلر بازیکن سابق استقلال به تازگی به این تیم پیوسته، سعید آقایی بازیکن باتجربه ای که در سپاهان، پرسپولیس و چند تیم مطرح لیگ برتری بازی کرده است به این تعداد اضافه شد. بازیکنان نساجی و بازیکنانی چون هوشمند، جانملکی و احسان حسینی در این تیم حضور دارند که با ساختاری مناسب می توانند کیفیت بالایی را ارائه دهند.

نساجی در آخرین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر مغلوب مسرفسنجان شد و این یکی از سنگین ترین شکست های آنها در مسابقات لیگ برتر امسال بود. این شکست با گل بالا باعث برکناری سرمربی این تیم و مدیریت نساجی شد. به ساکت الهامی مربی سابق آنها سپرده شد.

آنها در بازی فردا به مصاف تیمی می روند که از ساختار و نظم خوبی بهره می برد و مهره های هجومی تاثیرگذاری دارد و باید دید در این دیدار می توانند گهر را در خانه شکست دهند یا در نهم همین گل را دریافت خواهند کرد. . مسابقه متوالی آخرین تقابل این دو تیم با برتری یک بر صفر گل گهر در ورزشگاه وطنی به پایان رسید.

دیدار گلغر سیرجان و نساجی مازندران روز سه شنبه ساعت 14:30 به میزبانی سیرجانی ها برگزار می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی