مانه: این بایرن می تواند لیورپول را شکست دهد

به گزارش “ورزه سه”، تابستان امسال مانه پس از 6 سال حضور در لیورپول تصمیم به ترک این باشگاه گرفت و با قراردادی 3 ساله به بایرن مونیخ پیوست.
جدایی روبرت لواندوفسکی سران بایرن را بر آن داشت تا او را برای تقویت خط حمله این تیم جذب کنند و به نظر می رسد این بازیکن از حضور در این باشگاه آلمانی بسیار خوشحال و راضی است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا گلی که در سال 2019 به بایرن زد بهترین گل اوست یا خیر، به سایت رسمی بوندسلیگا گفت: شاید قبلا می گفتم گل مورد علاقه من است، اما حالا باید بگویم که به این گل منتقل شده است. دسته دوم به این دلیل است که مانوئل نویر اکنون هم تیمی من است.”

سادیو مانه، مهاجم سنگال معتقد است اگر بایرن و لیورپول به مصاف هم بروند، قهرمان بوندسلیگا خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1836851
14 مرداد 1401 @ 11:43 ق.ظ |
1.1 هزار |

4نقطه نظر


بازیکن سنگالی درباره شانس بایرن برای پیروزی مقابل لیورپول گفت: من قبلا یک گل خیلی خوب به بایرن زدم و بازی های خوبی مقابل هم خواهیم داشت اما اگر این دو تیم کنار هم بیایند، مسلما لیورپول به بایرن می بازد.
مانه درباره گل‌هایش با بایرن گفت: فکر نمی‌کنم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسان باشد، اما باید به صراحت بگویم که وقتی به بایرن می‌روی باید برای پیروزی در هر بازی بیرون بروی. البته ما می خواهیم تمام جام ها را ببریم. هدف ما کسب عنوان قهرمانی از ابتدا و قبل از شروع فصل است و می‌خواهم به هم تیمی‌هایم در رسیدن به رویاهایمان کمک کنم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی