مانه برای بایرن لواندوفسکی نخواهد بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ این هفته در رقابت های بوندس لیگا به مصاف آگسبورگ رفت و با یک گل مغلوب این تیم شد.
به نظر می رسد کادر فنی و مدیران این باشگاه پس از کسب 10 قهرمانی متوالی در تلاش هستند تا دلیل اصلی افت شدید این تیم در رقابت های بوندس لیگا را بیابند، اما راه حل این بحران می تواند در روزهای آینده در دسترس باشد. و هفته ها نیا
یولیان ناگل زمان بعد از بازی به خبرنگاران گفت: دارم افکارم را مرتب می کنم، به همه چیز فکر می کنم، به خودم، این وضعیت و همه چیز فکر می کنم.
حسن صالح حمیدزیچ و الیور کان نیز پس از این شکست مدعی شدند که شرایط این تیم خوب نیست و به نظر می رسد آنها نیز نگران نتیجه نگرفتن در چهار بازی متوالی هستند.
کان در این باره گفت: “برخی بازیکنان ممکن است به این باور رسیده باشند که قهرمانی در بوندسلیگا دیگر یکی از اولویت های ما نیست. چنین تفکری غیرممکن است!”
این اظهارات و تمرکز مدیران و سرمربی بایرن روی مسائل روحی و روانی بازیکنان باعث شده تا برخی کارشناسان به این باور برسند که ممکن است مشکل اصلی را نادیده بگیرند.
پس از جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن و پیوستن این بازیکن به بارسلونا، تلاش های این باشگاه برای جذب یک گلزن برتر با توانایی بالا ناکام ماند و آنها موفق به جذب چنین بازیکنی نشدند. در نهایت، هدف اصلی آنها جذب سادیو مانه بود.
استفان افنبرگ، کارشناس ورزش وان، پس از طغیان این بازیکن در سه بازی ابتدایی گفت: “او ثابت کرده است که می تواند این کار را انجام دهد، نه تنها در لیورپول، بلکه در شروع فصل در بوندسلیگا.”

سران بایرن مونیخ در تلاش هستند تا مشکل اصلی این تیم را در رقابت های بوندسلیگا پیدا کنند اما هنوز موفق نشده اند.

    مانه برای بایرن لواندوفسکی نخواهد بود!


اما نباید از این نکته غافل شد که این بازیکن اکنون در پنج بازی یک بار نتوانسته دروازه حریف را باز کند. جالب اینجاست که حتی مانوئل نیوز هم که در پایان بازی مقابل آگزبورگ از او برتری گرفت، موقعیت های بیشتری از او داشت.
اولاف تون ستاره سابق شالکه و بایرن به آن اعتقاد دارد. نبود بازیکن شماره 9 مانند لواندوفسکی برای این تیم گران تمام شده است. او در این باره گفت: “شما به بازیکنی نیاز دارید که بتواند در پست مهاجم بازی کند، گاهی اوقات توپ را حفظ کند و انعطاف پذیر باشد. بایرن همچنان باید برای یافتن چنین بازیکنی تلاش کند.”
دیتمار هامان، بازیکن سابق تیم ملی آلمان با انتقاد از عملکرد مانه در ترکیب بایرن به اسکای اسپورت گفت: زمانی که لواندوفسکی در این تیم بود، همه می دانستند چه باید بکنند، مانه را بخرید، مثل این است که یک ستاره جهانی به تیم اضافه کنید. یک غریبه با این رقابت.”
نکته قابل توجه دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که جمال موسیالا در حال حاضر با 4 گل بهترین گلزن بایرن است. او نه تنها از مانه جلوتر است، بلکه از لروی سانه و سرژ گنابری که بهترین گلزن بایرن در سال گذشته بود نیز جلوتر است.
وقفه دو هفته ای از بازی های بین المللی به نظر می رسد در بهترین زمان ممکن برای بایرن به پایان رسیده است و به گفته کان، آنها اکنون این شانس را دارند که این مشکل را ریشه ای حل کنند.
مدیر اجرایی بایرن حمایت خود را از ناگلزمن اعلام کرد و گفت: سرمربی تیم راه حل های کافی برای بازیکنان ارائه کرده است، مهمتر از همه این است که این تیم این واقعیت را بپذیرد که ما نمی توانیم از فرصت هایی که داریم استفاده کنیم.
یکی از مهم ترین نکاتی که مدیران بایرن باید به آن توجه کنند این است که غیبت بازیکن شماره 9 که پتانسیل گلزنی بالایی دارد در این تیم کاملا مشهود است و برای خرید چنین بازیکنی باید تا پنجره نقل و انتقالات صبر کنند. بازیکن. بازیکن. .
اگر شرایط در خط حمله بهتر شود و بودجه لازم تامین شود، نمی توان از ظاهر شدن نام هری کین دوباره در کنار نام بایرن جلوگیری کرد. حتی اگر سران بایرن در ماه های اخیر همیشه این شایعات را تکذیب کرده باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844412
28 سپتامبر 1401 @ 1:36 ب.ظ
4.5 هزار |

2نقطه نظر

تیم ناگل زمان به شماره 9 نیاز دارد