ماه ها اصرار داشتم که کولیبالی به چلسی بیاید


سرویس خبر شماره: 1835087
آگوست 02, 1401 @ 5:54 بعد از ظهر |
236 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ژورگنیو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع ثابت خود را از دست داد تا برای فصل آینده در تنگنا قرار بگیرد.

جورجینیو در ادامه صحبت های خود گفت: به نظر من کولیبالی بهترین انتخاب ممکن بود و گفتم در پایان فصل اولین نامی که باید در لیست خرید باشد کالیدو کولیبالی است. او نه تنها در زمین بلکه در خارج از زمین نیز مانند یک رهبر است. خواهید دید که او مدافعی درخشان برای چلسی خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جورجینیو صحبت های کولیبالی را تایید کرد و گفت: از او خواستم برای یک سال به چلسی بیاید و خوشحالم که بالاخره موافقت کرد. کولیبالی مدافع بسیار خوبی است و خوشحالم که او را در فصل آینده در چلسی می بینم. بازی در کنار کولیبالی چیز بسیار خوبی است. چلسی با او قطعا تیم قوی تری خواهد بود. ما در مسیر درستی هستیم، سخت کار می کنیم و باید به این کار ادامه دهیم. هرچه بیشتر با هم کار کنید، بیشتر می‌فهمید که چه کاری باید انجام دهید، حرکات جدید یاد می‌گیرید و ذهنیت برنده را در خود ایجاد می‌کنید.»

ستاره ایتالیایی درباره نقش خود در پیوستن کالیدو کولیبالی به چلسی صحبت کرد.

آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن تصمیم گرفتند در پایان قرارداد خود با این باشگاه به صورت رایگان راهی رئال مادرید و بارسلونا شوند تا تجربه جدیدی کسب کنند. همین موضوع باعث شد تا سران این باشگاه در نقل و انتقالات به دنبال یک مدافع باشند و پس از ناکامی در جذب ماتیاس دی لیخت از یوونتوس، مالیدو کولیبالی را از ناپولی به جمع بازیکنان خود اضافه کنند.

کولیبالی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی درباره پیوستن به این تیم گفت: جورجینیو به من پیام داد و از من خواست که به چلسی بیایم.