ماوراء الطبیعه؛ واکنش بازیکنان بارسا به بازگشت رویایی رئال مادرید

نکته دیگر این بود که رئال بدون سه هافبک اصلی خود یعنی تونی کروس، مودریچ و کاسمیرو به بازی برگشت و تمام 15 دقیقه نیمه دوم وقت اضافه را بدون کریم بنزما بازی کرد. دیگران جایگزین های پپ گواردیولا را زیر سوال برده اند. آنها به خصوص به عقب نشینی کوین دی بروین، که زاییده فکر منچسترسیتی در زمین بود، اعتقادی نداشتند. بارسا معتقد است که آنها تنها تیمی هستند که می توانند رئال را از قالب خود در این فصل خارج کنند و پیروزی 4-0 در برنابئو به این زودی ها فراموش نخواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در اینجا با یک مورد ماوراء الطبیعه سروکار داریم. این موضوع توسط یکی از بازیکنان تکرار شد و توسط هم تیمی هایش نیز تایید شد. حتی برخی مدعی شدند که رئال در برنابئو از حریفان خود سیاه نمایی می کند. اکثریت قریب به اتفاق هواداران بارسا بر این باور بودند که پیروزی های رئال نمی تواند تصادفی باشد زیرا شاهد اتفاقات مشابهی در برابر پی اس جی، چلسی و سیتی بودیم.


سرویس خبر شماره: 1822881 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 18:43 |
7,573 |

0نظرات

غیرعادی است

شب گذشته برد دیدنی رئال مادرید مقابل سیتی موضوع اصلی تمرین امروز بارسا بود.

بارسلونا خود را برای بازی حساس شنبه شب مقابل بتیس در هفته سی و پنجم لالیگا آماده می کند. بازی مقابل یکی از رقبای مستقیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان که پیروزی در آن حیاتی است. بارسا در بازی رفت مقابل بتیس در نیوکمپ شکست خورده بود. در تمرین امروز بارسا اما همه چیز تحت تاثیر برد 3-1 رئال مقابل سیتی شب گذشته و صعود گالاتاسرای به فینال بود. در مورد این دیدار بین بازیکنان و کادر فنی بحث و تبادل نظر شد.