ماکوندی: عملکرد کادر فنی و بازیکنان نفت خوب نبود


سرویس خبر شماره: 1971057
15 اکتبر 1402 در 11:04 ب.ظ.
1.1 هزار |

2نقطه نظر

امیدوارم سپاهان همچنان در لیگ موفق باشد

سرمربی صنعت نفت معتقد است تغییر در برنامه لیگ برای آنها گران تمام شد.

ماکوندی: عملکرد کادر فنی و بازیکنان نفت خوب نبود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهروز مکوندی مربی تیم صنعت نفت آبادان در غیاب عبدالله ویسی در میکسدزون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی با تبریک به سپاهان و قبول عملکرد ضعیف صنعت در نیمه اول، ابراز امیدواری کرد که شکست امروز در دیدارهای بعدی اتفاق بیفتد.

بهروز مکوندی مربی تیم صنعت نفت سخنرانی خود را با تبریک به باشگاه سپاهان آغاز کرد و گفت:: درود به مردم خوب اصفهان، پیروزی امروز را به باشگاه خوب سپاهان تبریک می گویم و امیدوارم در رقابت های باشگاهی با پیروزی مقابل حریفانمان مسابقات خود را به پایان برسانند و به جایگاهی که جایگاه ایرانیان است نیز برسند. فوتبال در بازی های آسیایی

وی در ادامه در خصوص شرایط این دیدار اعلام کرد: نیمه اول بد بازی کردیم، مقابل تیمی مثل سپاهان که خود را برای حضور در دو لیگ آماده کرده و برای قهرمانی بسته است، قطعا جریمه خواهیم شد، فکر می کنم به بدترین شکل جریمه شدیم نیمه اول به شدت جریمه شدیم. تنبیه شد و ما 3 گل زدیم و شاید می توانستیم بیشتر گل بزنیم.

1937266

مکوندی در ادامه افزود: در نیمه دوم با تلاش بازیکنان تیم به آنچه که حقشان بود رسیدند و ما در نیمه دوم به لطف موقعیت هایی که ایجاد کردیم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم، انتظار ما بیشتر از بد بازی نکردن بود. نیمه دوم. نیمه اول. .

او درباره تعطیلات لیگ و شرایط صنعت بعد از تعطیلات صحبت کرد.: فکر می کنم بعد از 38 روز وقفه، در دو بازی خانگی خودمان شکست خوردیم و با تیم قدرتمندی روبرو شدیم. قطعا روی ما تاثیر منفی داشت و تحریم شدیم. با اینکه سپاهان تیم خیلی خوبی است اما انتظار نداشتیم اینطور ببازیم.

خبرنگار حاضر در میکسزون با اشاره به جمله معروف عبدالله وایسی مبنی بر اینکه سرپرست خوب بهتر از پدر و مادر خوب است، از مکوندی درباره اشتباهات فهد طالب سوال کرد که وی پاسخ داد.: به غیر از خطاهای فردی، هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و تیم مقابل می تواند گلزنی کند. اگر بقیه بازیکنان شرایط خوبی داشتند، این فرصت را به تیم مقابل نمی دادیم. نمی توان شکست یک تیم را مستقیماً به بازیکنی نسبت داد، اگر اشتباه بوده است. و یک گل خوردیم، یک بازیکن مقصر بود، اما در نیمه اول 3 گل خوردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در نیمه اول به عنوان تیم نه ما به عنوان تیم و نه بازیکنانمان کیفیت خوبی از خود نشان ندادیم و مستحق گل های بیشتری بودیم.

سرمربی تیم صنعت نفت محدید در پایان سخنان خود را با آرزوی موفقیت برای سپاهان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به پایان رساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی