ماینتس 0-4 بایرن: بازی برگشت لیگ در جام حذفی

بایرن مونیخ با پیروزی 4 بر 0 در خانه ماینتس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان راه یافت.

ماینتس 0-4 بایرن: بازی برگشت لیگ در جام حذفی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان یولیان ناگلزمن که در سال جدید هر سه بازی خود در بوندسلیگا را با تساوی به پایان رسانده بودند، امشب در جام حذفی در ماینتس عملکرد بهتری داشتند و توانستند به یک گل برتر دست یابند.
بایرن بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی داشت که از آنها استفاده نکرد اما در نهایت در دقیقه 17 به گل رسید. این شوت خوبی بود که ژائو کانسلو، خرید جدید بایرن، آن را به دهانه دروازه فرستاد، زمانی که اریک ماکسیم چوپو موتینگ با یک ضربه والی تماشایی کار را تمام کرد.

1797399
در نیمه دوم این بایرن بود که بیشترین توپ و زمین را در اختیار داشت و موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کرد. اما نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.
در دقیقه 81 بود که بو آسونسون سرمربی ماینتس به دلیل توهین به داور چهارم از زمین بازی اخراج شد و دو دقیقه بعد بایرن گل چهارم را به ثمر رساند. این بار ارسال کیمیش به دروازه را آلفونسو دیویس با ضربه سر به گل تبدیل کرد.
در دقایق پایانی، الکساندر هک از ماینتس با کارت زرد دوم اخراج شد تا تیم به 10 نفر برسد. اما این تاثیری در نتیجه نداشت و بازی با همان چهار گل به سود بایرن به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1868127
13 فوریه 1401 در 01:13
1.8K |

1نقطه نظر

1797398
برتری بایرن پس از این گل ادامه یافت و در دقیقه 30 این تیم به گل دوم رسید. این بار توماس مولر بود که به عنوان مهاجم ظاهر شد و پاس او توسط جمال موسیالا با ضربه محکمی که به تیرک دروازه برخورد کرد به گل دوم بایرن تبدیل شد.

فشار بایرن ادامه داشت و در دقیقه 38 ضربه ایستگاهی جاشوا کیمیش به تیرک دروازه ماینتس برخورد کرد. اما تلاش بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل سوم در نیمه اول نتیجه داد و در دقیقه 44 لروی سانه بازی را 3-0 کرد. روی یک پاس پشت سر مدافعان ماینتس بود که چوپو موتینگ با حرکتی دیدنی توپ را به لروی سانه داد و او هم در تک به تک گل سوم را به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.