ماینتس 3 – 1 بایرن؛ قهرمان را در غیاب ستاره ها شکست دهید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ خوش شانس بود که تنها سه بار دروازه خود را باز کرد و در روزی که ستاره های معمولی زیادی در ترکیب آنها حضور نداشت، 1-3 به ماینز باخت.
ماینتس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه دوم بورکاردت فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول به درون دروازه داشت اما ضربه او به تیرک بایرن مونیخ برخورد کرد.

اما لحظاتی بعد ماینتس به گل رسید. روی پاس بد اولریش و ضربه سر کوهر، بورکاردت به خوبی مقابل دروازه بایرن مونیخ قرار گرفت و موفق شد اولین گل خود را به ثمر برساند.

اما در دقیقه 33 بایرن مونیخ این فاصله را به حداقل رساند. اریک چوپوموتینگ در حالی توپ را برای روبرت لواندوفسکی فرستاد که او خودش می توانست دروازه را باز کند و ستاره لهستانی اولین گل را به ثمر رساند.

قهرمان این فصل بوندسلیگا در خانه با نتیجه 1-3 مغلوب ماینتس شد.

در دقیقه 17 تیم ماینتس دومین موقعیت خوب خود را برای گلزنی داشت که ضربه اونیسیو توسط اسون اولریش با واکنشی عالی مهار شد و دروازه تیمش را نجات داد.

ماینتس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 56 به گل سوم رسید. ضربه باریرو پس از برخورد به بنجامین پاوارد تغییر جهت داد و به گل سوم ماینتس تبدیل شد.

اما حملات ماینتس ادامه داشت و این تیم در دقیقه 27 به گل دوم رسید. با ارسال یک موقعیت ثابت و تغییر جهت توپ، نیاخاته در باز شدن دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد و به راحتی دروازه را باز کرد.

در لحظات جانسوز نیمه اول، باریرو می توانست گل سوم ماینتس را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت و نیمه اول با نتیجه 1-2 به سود میزبان به پایان رسید.

حملات ماینتس ادامه داشت و این بار در دقیقه 61 بورکاردت رو در رو شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد اونیسیوو در آستانه زدن گل چهارم تیمش قرار داشت اما ضربه محکم او از گوشه محوطه جریمه بایرن مونیخ به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 81 ضربه لواندوفسکی با برخورد به بازیکن ماینتس نزدیک بود وارد دروازه شود که زنتنر واکنش نشان داد تا در نهایت ماینتس با نتیجه 1-3 از سد بایرن مونیخ عبور کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822158 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 19:54 |
221 |

0نظرات