مایه تاسف؛ رونالدو کوچولو را آزاد کردند! (تصویر)

در نهایت نیروهای امنیتی پس از توهین به هواداران اتلتیکو این زوج را بدرقه کردند و آنها را بدرقه کردند. حتی زمانی که پدر و پسر می روند، شعارهای توهین آمیزی از سوی هواداران اتلتیکو مادرید سر داده می شود. جالب اینجاست که این اتفاق حتی باعث درگیری لفظی بین هواداران تیم میزبان شد چرا که برخی این رفتار را قابل قبول ندانستند و احساس کردند چنین دیداری نباید با پدر و پسر رقیب تیم باشد. در نهایت اتلتیکو مادرید با هدف افزایش شانس خود برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده برنده این مراسم شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدر و پسری با پیراهن های رئال مادرید از سکوهای ورزشگاه واندا متروپولیتانو خارج می شوند.


سرویس خبر شماره: 1823394 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 08:46 |
7,046 |

0نظرات

رفتار زشت هواداران اتلتیکو;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید که پیش از این قهرمان لالیگا شده بود، شب گذشته در دیداری تشریفاتی مقابل هموطن خود اتلتیکو مادرید با یک گل شکست خورد. اما شبکه Movie Star تصاویر ناگواری از اتفاقات روی سکوها و برخورد زشت هواداران اتلتیکو مادرید با دو هوادار تیم مقابل منتشر کرد.

به نظر می رسد مرد میانسالی با پیراهن رئال مادرید و پسرش با پیراهن کریستیانو رونالدو در بین هواداران اتلتیکو حضور داشته باشند. اما هواداران تیم میزبان به قدری به این دو نفر توهین می کنند که چاره ای جز ترک ورزشگاه و رفتن به خانه ندارند و این تصمیم باعث خوشحالی هواداران اتلتیکو مادرید می شود.