ما باید فورا به تساوی اوساسونا واکنش نشان دهیم

در این بازی رئال می توانست با یک پنالتی در دقیقه 79 سه امتیاز را کسب کند اما کریم بنزما در عصر بازگشتش به ترکیب رئال پس از بهبودی مصدومیتش این پنالتی را خراب کرد و تیمش این پیروزی را از دست داد. اوساسونا پس از اخراج 10 نفره دیوید گارسیا از دقیقه 78 به بازی خود ادامه داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته هفتم لالیگا اسپانیا، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اوساسونا رفت و با تساوی 1-1 به پایان رسید. وینیسیوس جونیور ابتدا با گل دقیقه 42 خود رئال را پیش انداخت اما کیکه گارسیا در دقیقه 50 موفق شد گل تساوی را برای میهمان به ثمر برساند.

دنی سبایوس معتقد است برد چهارشنبه رئال مقابل شاختار می تواند بهترین پاسخ به تساوی شب گذشته مقابل اوساسونا باشد.

ما باید فورا به تساوی اوساسونا واکنش نشان دهیم

دنی سبایوس که در آن بازی جای لوکا مودریچ مصدوم را گرفت و در نیمه دوم تعویض شد، به خبرنگاران گفت.ما سه امتیاز می خواستیم و تا ثانیه آخر تلاش کردیم اما نشد، دو امتیاز را به راحتی از دست دادیم و هرگز به این تساوی راضی نخواهیم شد.


سرویس خبر شماره: 1846334
11 اکتبر 1401 در 14:23 |
756

1نقطه نظر

دنی سبایوس:

رئال چندین بار حمله کرد اما نتوانست از موقعیت های خود به درستی استفاده کند. سبایوس در این خصوص گفت: در پایان دقت لازم را نداشتیم و مثل بازی های قبلی نبودیم. چهارشنبه بازی مهمی مقابل شاختار داریم و کسب سه امتیاز بسیار مهم است. ما باید خیلی سریع به این قرعه بد واکنش نشان دهیم و بهترین راه پیروزی مقابل شاختار است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید با این تساوی 19 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست صدر جدول را از بارسلونا پس بگیرد.