“ما را ننویس” – ترنت الکساندر-آرنولد مطمئن است که لیورپول “باز خواهد گشت” – لیورپول اف سی

ما فلاش‌هایی داشته‌ایم، اما ثبات نداشتیم و نکته کلیدی این است که، به قول کلوپ، «در فاصله‌ی مشت» باقی بمانیم تا اگر و زمانی که قرمزها پاهای خود را پیدا کنند، هنوز چیزی برای مبارزه وجود داشته باشد.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/dont-write-us-off-trent-alexander-arnold-confident-liverpool-will-be-back/ منبع:

زمانی فرا می رسد که همه چیز سر جای خود قرار می گیرد و ما به جایی که بوده ایم برمی گردیم و زمانی که این اتفاق بیفتد، همه خوشحال خواهند شد.

این برای قرمزها انباشته است و در تضاد کامل با تیمی است که فقط در فصل گذشته دو برد با یک چهار گانه تاریخی فاصله داشت، اما همچنان میله را بسیار بالا می‌گذاشت.

مردم از ما انتظار دارند که در هر فصل بی‌نقص باشیم و ما اجازه نداریم فصل‌های خارج از فصل را داشته باشیم، سطحی از ثبات وجود دارد که مورد نیاز است و من فکر می‌کنم که ما این را از خودمان می‌خواهیم.

ترنت الکساندر-آرنولد، هر چند، آماده نیست که فصل را بنویسد، فصلی که هنوز به نیمه راه نرسیده است.

لیورپول به آن عمل نکرده است و الکساندر-آرنولد بیش از این از این واقعیت آگاه است، اما او آماده نیست که ما را از کار بنویسد.

به چیزی که می دانیم لیورپول و بازی مانند یک تیم لیورپول است، برگردید.

سخنان الکساندر-آرنولد چندان بی شباهت به سخنانی نیست که در طول فصل از اردوی لیورپول بیرون آمده است، به نظر می رسد که همه منتظرند تا این پنی کاهش یابد و قرمزها کلیک کنند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 7 ژانویه 2023: آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، به نظر ناراحت به نظر می رسد.  ولورهمپتون واندررز در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین باشگاه های لیورپول و ولورهمپتون در آنفیلد گل دوم خود را به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این فصلی است که ما از آن راضی نبودیم، اما هنوز زمان زیادی باقی مانده است، بنابراین به هیچ وجه نمی‌توانم بگویم که ما را از کار بیاندازم.

با فاصله هفت امتیازی از چهار تیم برتر و با کاهش امتیاز در 9 بازی از 17 بازی لیگ برتر تا به امروز، با لیورپول برقی و بی رحمی که ما می شناسیم فاصله زیادی داشته است.

مشکلات بیشماری در دروازه لیورپول در فصل 2022/23 وجود دارد، با اینکه هافبک پاهای تازه ای ندارد، خط دفاعی به طور مداوم در معرض دید قرار می گیرد و نیاز دائمی به بازگشت پس از گل اول وجود دارد.

انجام این کار فقط مسئله زمان است، ما باید به اصول اولیه برگردیم و مشکلات را پیدا کنیم و سعی کنیم از آنها به نفع خود استفاده کنیم.

الکساندر-آرنولد گفت: «الان سطحی از توقع وجود دارد، تقریباً این جمله «قربانی موفقیت خود باشی» است. اسکای اسپورت از فرم فعلی لیورپول