ما شایسته حضور در جام جهانی بودیم

نتوانستید به جام جهانی قطر صعود کنید؟ من از ماه مارس این احساس واقعا بد را داشتم. ما مستحق حضور در جام جهانی بودیم اما متاسفانه جایگاه هایمان را از دست دادیم. فوتبال همین است و بعد از رضایت زیاد، ناامیدی واقعی وجود داشت و حالا دیگر کاری نمی توانیم انجام دهیم. جام جهانی بدون ایتالیا فرق می کند اما باید درست کار کنیم تا این اتفاق تکرار نشود.


سرویس خبر شماره: 1853742
24 نوامبر 1401 ساعت 23:30
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

روبرتو مانچینی:

روبرتو مانچینی گفت: “ماه سختی پیش روی ما خواهد بود و این روند تازه شروع شده است. در شرایط تلخی که ممکن است در حال حاضر با آن مواجه شویم، باید به میدان برویم و چیزهایی برای دیدن و دیدن وجود دارد. ببینید چیزهایی در حال رخ دادن است که از ماه مارس برای ما مفید خواهد بود و می توانیم بازیکنان جدید و توصیه های تاکتیکی را امتحان کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شکست تلخ تیم ملی ایتالیا در مرحله مقدماتی اوایل سال جاری مقابل مقدونیه شمالی، بازیکنان آتزوری باید از خانه به تماشای تورنمنت پیش رو در قطر بنشینند. حالا این تیم فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آلبانی می رود و روبرتو مانچینی اذعان داشت که شرایط آنها پس از از دست دادن جام جهانی چندان مساعد نبوده است.

اهمیت بازی دوستانه با آلبانی؟ اساس ورزش است. آماده انجام یک بازی خوب هستیم و می دانیم حریف آنقدرها هم ضعیف نیست. ما امیدواریم که خوب بازی کنیم و سپس خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا این تیم را شایسته حضور در جام جهانی دانست.

ما شایسته حضور در جام جهانی بودیم