“ما نمی دانستیم” – رئیس یوفا پلیس فرانسه را مسئول ناآرامی نهایی لیگ قهرمانان اروپا می داند

همه ما بهتر از باور بیشتر اظهارات صاحبان قدرت می دانیم و این فقط یک نمونه غم انگیز دیگر است.

«بررسی اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی اشتباه سخت بود، اطلاعات عجیبی به دست آوردیم. من واقعاً نمی‌دانستم که چه چیزی در حال وقوع است.»

https://www.empireofthekop.com/2023/03/15/uefa-president-french-police-cl-final/ منبع:

زمانی که به بازی رفتم، با پادشاه اسپانیا جلسه داشتم و شخصی آمد و گفت که برخی از ورودی ها با هواداران مشکل دارد.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

برای اینکه حامیان ما توسط پلیس با اسپری فلفل به اطراف تعقیب شوند، از ورود به زمین قفل شوند و شروع بازی را از دست بدهند، اما افراد مسئول رویداد هرگز نمی دانستند – باورش غیرممکن به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: “همه را در جام جهانی تحت تاثیر قرار داد”: گلن جانسون از قدرت 21 ساله LFC شگفت زده شد که ظاهراً می خواهد قرارداد امضا کند

در مصاحبه ای با کانال یوتیوب The Overlap گری نویل (از طریق زمانالکساندر چفرین گفت: من برای اتفاقی که افتاد متاسفم و مطمئن خواهیم شد که دیگر تکرار نشود، این مهمترین چیز برای من است.

اگر کسی است که نیازی به صحبت در مورد سوء مدیریت فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد، آن طرفداران لیورپول هستند، اما به نظر می رسد رئیس یوفا در اظهارنظرهای خود در مورد بازی در ورزشگاه دو فرانس تقصیر را به دوش می کشد.

اگر صاحبان قدرت به جای اینکه به آشوبی که در بیرون رخ می داد فکر کنند، اینقدر نگران جمع کردن ورزشگاه با مشتریان و حامیان مالی خود نبودند و زمان کمتری را صرف جمع کردن دوستان ثروتمند و قدرتمند خود نمی کردند، می توانست بیشتر به این موضوع توجه شود. طرفداران واقعی در بازی

ما در آن زمان نمی دانستیم چقدر جدی است، زیرا یوفا صلاحیت قضایی خارج از ورزشگاه را ندارد. پلیس فرانسه با ما ارتباطی نداشت…

بسیاری خواهند بود که سخنان مردی را که چنین نقش مهمی در هیئت حاکمه فوتبال اروپا دارد، مسخره خواهند کرد و در مورد آنچه او در مورد عدم اطلاع از اتفاقات خارج از ورزشگاه گفته است، ناباور خواهند بود.