“ما واقعا می توانیم از این استفاده کنیم” – فابینیو از موقعیت تغییر یافته ترنت الکساندر-آرنولد استقبال می کند – لیورپول FC

ترنت الکساندر-آرنولد شب گذشته 153 بار مقابل لیدز بازی کرد که دومین بازیکن از هر بازی در لیگ برتر در این فصل است. pic.twitter.com/cqtDWsXc6S

این بازیکن 24 ساله در طول بازی با آرسنال و لیدز سه پاس گل به ثبت رساند و قبل از آن تنها دو پاس گل در کل رقابت های لیگ برتر داده بود.

لیدز، انگلستان - دوشنبه، 17 آوریل 2023: ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول در جریان گرم کردن قبل از بازی قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیدز یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در الند رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سؤالات در مورد اینکه آیا احتمالاً به یک تغییر دائمی تبدیل می شود یا اینکه آیا نوعی از کراس اوورها فعلاً ادامه خواهد یافت، باقی می ماند، زیرا یورگن کلوپ گفته است “شکل برای ما مناسب است.”

الکساندر-آرنولد در دو بازی قبلی قرمزها مقابل آرسنال و لیدز آزادی موقعیت بیشتری داشت، جایی که او در نقش ترکیبی در دفاع راست و هافبک دفاعی عمل کرد.

دو تیم برزیلی آلیسون و فابینیو از حضور اخیر ترنت الکساندر-آرنولد در نقشی پیشرفته تر برای لیورپول تمجید کرده اند.

ترنت با کیفیت پاس‌هایش و یافتن بازیکنان پشت سر، بازیکنی واقعاً خوب در توپ است. ما واقعا می توانیم از این استفاده کنیم وب سایت رسمی.

نه تنها ترنت که از خط هافبک می رود و سپس به کنار می رود، بلکه سایر بازیکنان می دانند که ما باید عکس العمل خوبی در ضد پرس داشته باشیم یا به موقعیت خود بازگردیم و زمان بخریم.

هموطن فابینیو، آلیسون نیز از نمایش‌ها تعریف می‌کرد، و بیشتر بر عملکرد دفاعی عالی که الکساندر-آرنولد در زمانی که تیم بدون توپ بود، تمرکز کرد.

این دو هفته برای هواداران جذاب بوده است، زیرا آنها با دیدن الکساندر-آرنولد که بیشتر وقت خود را در پارک می گذراند، عادت می کنند، اما به نظر می رسد که این تغییری است که هم تیمی هایش از آن استقبال می کنند.

در بازی آخر، او دو پاس گل داد و واقعا خوب بود – نه فقط با پاس‌هایش، بلکه واکنش‌اش نیز خوب بود.»

“این بازی [against Leeds] واقعا مثال خوبی برای آن بود [defensive work] شماره 1 لیورپول گفت: نحوه واکنش ما.

به نظر می رسد که ساختار جدید به الکساندر-آرنولد اجازه می دهد تا خلاقیت خود را ابراز کند و می تواند در آینده یک سلاح واقعی برای قرمزها باشد.



https://www.thisisanfield.com/2023/04/we-can-really-use-this-fabinho-hails-trent-alexander-arnolds-tweaked-position/ منبع: