ما کاری را انجام دادیم که لواندوفسکی دوست داشت

نابغه رابرت لواندوفسکی؟ او خودش موفق شد از بازیکنان حریف پنالتی بگیرد و آن موقعیت ها را با خیال راحت تبدیل به گل کند. لواندوفسکی بازیکنی است که باید همیشه در بازی باشد. دفاع از او برای بازیکنان حریف سخت می شود و او به بازی فیزیکی و جذاب علاقه دارد. در بازی برگشت، لواندوفسکی را بیشتر از بازی رفت درگیر بازی کردیم و در پیروزی بایرن مونیخ نقش داشتیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1814476 |
18 ماه 1400؟ 14:38 |
635 |

0نظرات

توماس مولر:

“قبل از بازی در اردوی بایرن مونیخ هیچ شکی وجود نداشت و همه می دانستیم که چه هدفی داریم. همه بازیکنان از بازی و اهمیت کسب یک نتیجه خوب آگاه بودند. البته تساوی 1-1.” ” توماس مولر گفت: اولین بازی خانگی مقابل سالزبورگ را نمی توان برای بایرن مونیخ فاجعه نامید، اما به هر حال نتیجه خوبی نگرفتیم، حتی در بازی برگشت بایرن مونیخ می توانست در 5 دقیقه اول دروازه را باز کند. اما در مجموع 90 دقیقه داریم. دقیقه بهتر از سالزبورگ را نشان دادیم و توانستیم به دور بعد صعود کنیم.

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد این تیم مستحق صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در این بازی مقابل سالزبورگ عملکرد خوبی نداشت و با گل دقایق پایانی مقابل این تیم در اتریش با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما این تیم طوفان را در خانه به راه انداخت و با هفت گل سد سالزبورگ را شکست تا با اقتدار به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. توماس مولر از درخشش روبرت لواندوفسکی و البته عملکرد خوب بایرن مونیخ مقابل سالزبورگ صحبت کرد.