ما یک بطری جادو را بین بازیکنان تقسیم کردیم و بازی را بردیم!



خوزه مورایس گفت: بعد از پیروزی 2-1 تیمش در خانه ملوان بندرانزلی در بیست و چهارمین روز لیگ برتر، فکر می کنم این مسابقه هیجان زیادی داشت. مولان نیمه اول خوبی داشت و البته نشاط زیادی با شدت بالا داشت. این مسابقه فضای خوبی برای هواداران داشت. از بازیکنانم تشکر می کنم که در نیمه اول فشار را تحمل کردند و در نیمه دوم کار را تمام کردند.

وی درباره وضعیت سپاهان گفت: همیشه وقتی پیروز می شویم خوشحال می شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت چهره خود پس از پیروزی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی نیز به خبرنگاران گفت: من همیشه بعد از پیروزی اینگونه به نظر می رسم. برد و باخت طبیعی است و من همیشه به تیم حریف برای باخت در کنفرانس های بعد از بازی احترام می گذارم و چهره خوشحالی از خود نشان نمی دهم.

مورائیس در پاسخ به این سوال که بین دو نیمه چه کرد که سبک بازی تیمش را در نیمه دوم تغییر داد، گفت: ما یک بطری جادو داشتیم که آن را بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. ! منظورم بازیکنانی است که در بطری هستند باید آنها را تکان دهید تا در زمین بازی کنند و دیدیم که شهریار مغانلو بعد از آن دو گل زد.

وی درباره جو ورزشگاه سیروس بندرانزلی بیان کرد: من این جو را دوست دارم، پارسال هم آمدم اینجا. جو ورزشگاه شبیه بازی دربی بود. شمال (ایران) را دوست دارم چون زیباست و مردم بزرگی دارد. از جو ورزشگاه های شمالی خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت او برای بازی با پرسپولیس گفت: فکر می کنم او می تواند بازی کند و باید بررسی کنیم. از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم. همه بازی ها ریسپانسیو هستند و تفاوت زیادی با هم ندارند. شاید به خاطر تعداد طرفدارانش فرق کند. من همه بازی ها را یکسان می بینم و فکر نمی کنم حساسیت خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سپاهان شکست را به پیروزی تبدیل کرد/یک ملوان با تیر آقای گل در انزلی غرق شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال