مبارزه سخت به خاطر رونالدو؛ دیوونه نباش ریو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گفتگوی توییتری جیمی کاراگر و ریو فردیناند درباره کریستیانو رونالدو و نیمکتش در انگلیس خبرساز شده است. در این گفتگوی توییتری، کاراگر گفت فردیناند مانند یک طرفدار نوجوان عاشق رونالدو است و نمی تواند نظر حرفه ای در مورد او بدهد.

کاراگر امروز در توییتر خود نوشت: خنده‌دار است که می‌گوییم تاناخ دیروز اشتباه کرد که رونالدو را ارسال نکرد. من نمی‌خواهم به کریستیانو حمله کنم اما سرعتی که از راشفورد به آرسنال و لیورپول دیدیم باعث شد بدون شک تصمیم تنهاچ را بگویم. بازی با او 100% درست بود آیا بازی رونالدو مقابل برنتفورد را فراموش کرده ایم؟

شش ساعت بعد، ریو فردیناند به توئیت کاراگر پاسخ داد و نوشت: کاراگر، آیا هنوز عصبانی هستی که کریستیانو در اولدترافورد با تو دست نداد؟

کاراگر که از واکنش فردیناند عصبانی شده بود، پاسخ داد: ریو، من می دانم چه خبر است. نوجوانانی که از او حمایت می کنند؛ مثلاً شما ریو فردیناند هستید!».



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما جیمی کاراگر که یکی از ستارگان سابق لیورپول است، با نظر فردیناند مخالف بود و تصمیم تنهاچ برای نیمکت نشینی رونالدو و فرستادن رشفورد به زمین روی صندلی او را خوب می دانست.

در باخت 6-3 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی، رونالدو برای پنجمین بازی متوالی نیمکت نشین بود. فردیناند در واکنش به این باخت اریک تنهاچ را مقصر دانست و گفت بازی ندادن به رونالدو در این بازی بزرگ یک اشتباه بوده و تنهاچ باید اشتباه خود را بپذیرد.


سرویس خبر شماره: 1846421
11 اکتبر 1401 @ 22:19 |
15.8K |

17نقطه نظر

جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر تصمیم کریستیانو رونالدو و اریک تنهاچ سرمربی یونایتد برای نیمکت نشینی او با هم درگیر شده اند.

مبارزه سخت به خاطر رونالدو؛  دیوونه نباش ریو!