مبلغ قرارداد ستاره جدید پرسپولیس مشخص شد/ دیابه در آستانه بازی صنعت نفت به تهران می آید

همانطور که شنیدیم در صورت صدور ویزای این بازیکن برای حضور در تهران، شیخ پیش از بازی چهارشنبه پرسپولیس مقابل صنعت نفت به تهران خواهد آمد و به صورت رسمی معرفی خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوب و مثبتی با آقای گل لیگ نوزدهم داشت و توافقات نهایی انجام شد. این در حالی است که مهاجم سابق استقلال به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شده است و طبق شنیده ها، باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب گذشته قرارداد دیاباتی این بازیکن را به صورت آنلاین ارسال کرده است.

طبق شنیده ها، این بازیکن در آخرین گفتگوی خود با سران پرسپولیس خواستار تضمین امنیت خود و خانواده اش در هر شرایطی شده است. باشگاه پرسپولیس هم به این بازیکن اطمینان داد که اگر در ایران باشد مشکلی برای او و خانواده اش وجود ندارد.

این در حالی است که 3 بازیکن قبلی ابتدا برای پرسپولیس بازی می کردند و سپس به اردوی بلوز رفتند اما دیابه ابتدا 2 فصل در استقلال بازی کرد و حالا به پرسپولیس رفت.

قرارداد یک فصل دیاباته با پرسپولیس حدود 400 هزار دلار است که بسیار کمتر از قرارداد لوکادیا است. دیابات در حالی تبدیل به یاغی جدید فوتبال ایران شد که بازیکنان خارجی مانند گادوین منشا، الانگ الانگ و هوار ملامحمد برای دو تیم بزرگ پایتخت بازی کردند.

آخرین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دیاباته 350 هزار دلار بود اما مهاجم سابق استقلال برای مذاکره 400 هزار دلار درخواست کرده بود. در ادامه دیابات از مسئولان پرسپولیس خواست تا مبلغی را به عنوان پیش قرارداد دریافت کنند که با قبول درویش و قرار بر این شد که شیخ پس از ورود به ایران و ارائه رسمی مبلغی را دریافت کند.

در این میان گفته می شود عده ای که دوست ندارند دیاباته پرسپولیسی شود، از داخل ایران شیخ را تهدید کردند که باعث شد دیابات از رفت و آمد به تخت جمشید منصرف شود.

دیابته پس از کش و قوس های فراوان راهی پرسپولیس شد اما هفته گذشته یک بار حاضر به پاسخگویی به پرسپولیسی ها نشد. زمانی که سران پرسپولیس این موضوع را پیگیری کردند و علت آن را جویا شدند، مهاجم قطری قبال قبال الغرافه گفت خانواده اش از حضور او در ایران ناراضی هستند.

سران پرسپولیس که در آن زمان تمامی شرایط این بازیکن را پذیرفتند و حتی بلیط هواپیما ایران را برای دیاباته خریدند، در روزهای اخیر باب مذاکره با چیخ را دوباره باز کردند و این بازیکن را برای رفتن به پرسپولیس راضی کردند.

پس از جذب لوکادیا به درخواست یحیی گل محمدی، قرمزها به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود بودند و از چند روز پیش مذاکرات خود را با شیخ دیاباته آغاز کردند.