متلاشی شدن خانواده فوتبالیست معروف پس از آوردن یک بازیگر به خانه! / از بازجویی تا دادخواست طلاق

دادستان های فرانسه تایید کردند که اشرف حکیمی، ستاره 24 ساله جام جهانی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی قرار دارد.

حکیمی متولد مادرید است و در تیم ملی مراکش بازی می کند. در دسامبر، پنالتی او مقابل اسپانیا باعث شد مراکش برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند و قهرمان ملی شود. او در حین بازی برای بوروسیا دورتموند با هیبا، بازیگر اسپانیایی آشنا شد و در سال 2020 طی مراسمی خصوصی با هم ازدواج کردند. اولین پسرشان در همان سال و پسر دومشان دو سال بعد به دنیا آمد.

گزارش ها حاکی از آن است که زمانی که هیبا ابوک همسر اشرف حکیمی با فرزندان خود در تعطیلات به سر می برد، بازیکن مراکشی زنی را به خانه خود دعوت کرد و به او تجاوز کرد. گزارش‌ها از اسپانیا ادعا می‌کنند هیبای، بازیگر تلویزیونی 36 ساله، هفته‌ها از اشرف دور شده است و اکنون روند جدایی را در پی اتهامات تجاوز جنسی تسریع کرده است. هیبا علناً نظری نداده است، اما در عکسی که از خود و فرزندانش در یکی از ساحل‌های دبی منتشر کرده، نوشته است: «اول خانواده» و سپس هشتگ «من برای من می‌میرم» را در عکس اضافه کرده است.

فانی کالین، وکیل حکیمی، گفت که موکلش اتهام تجاوز جنسی را قویا رد می کند. بر اساس گزارش روزنامه لوپاریزین، حکیمی از 25 دی ماه در اینستاگرام با قربانی ادعایی صحبت می کرد. ظاهرا او شنبه گذشته هزینه تاکسی اینترنتی اوبر را پرداخت کرده تا این زن را به خانه خود در حومه پاریس بیاورد. این زن مدعی شد که حکیمی به او حمله کرده و او با لگد زدن به حکیمی توانست خود را آزاد کند، سپس به یکی از دوستانش پیامک داد تا او را دنبال کند. این زن روز یکشنبه به کلانتری رفت. با توجه به وخامت اتهامات، دادسرا تحقیقات خود را آغاز کرده است.

کریستف گوتیه، سرمربی این تیم گفته است که امیدوار است حکیمی در بازی حساس هفته آینده مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. حکیمی روز دوشنبه برای حضور در تیم جهانی انتخاب شد و در مراسم اهدای جوایز فیفا تشویق شد. او به خاطر کمک به تیم ملی کشورش برای رسیدن به نیمه نهایی تاریخی جام جهانی 2022 اعتبار زیادی کسب کرده است.

دیروز گزارش شد که حکیمی در دادسرا مورد بازجویی قرار گرفته و منکر اتهام شده است. باشگاه پاری سن ژرمن او را از بازی محروم نکرد و حکیمی در کنار مسی و کیلیان امباپه به تمرینات بازگشت.

اشرف حکیمی

اشرف حکیمی

این مطلب را نیز بخوانید: درباره پسری که تیم کشورش را در جام جهانی حذف کرد و مادرش را بوسید/ از زندگی فقیرانه در پایتخت تا درخشش در فوتبال و روی جلد یک مجله معروف.



سرویس اخبار فوتبال خارجی