مجنون پرسپولیس خیلی زود به دربی می آید


سرویس خبر شماره: 2008097
21 مارس 1402 در 00:26
17.9 هزار |

6نقطه نظر

هافبک دفاعی پرسپولیس حالا با اولین دربی تاریخ فوتبال خود روبرو می شود.

مجنون پرسپولیس خیلی زود به دربی می آید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد خدابندلو که با توجه به آرزوی قلبی اش برای حضور در پرسپولیس در فصول اخیر، خودش برای برگزاری این رویداد تلاش کرد، حالا این موضوع در پنجره زمستانی برای او به واقعیت تبدیل شده است.

خدابندلو که در سال های اخیر از اینکه خود را پرسپولیسی می خواند، ابایی نداشت، پیش از رسیدن به این هدف، با انتشار ویدئویی فضای مجازی قرمزها را به تصرف خود درآورد. وی در حالی که به عنوان کودک هوادار پرسپولیس در دربی ایمون زاید برای هواداران این تیم خاطره انگیز بود، با توجه به دو گلی که قرمزها از حریف دریافت کردند و شکست دیگری در انتظار آنها بود، قبل از سوت پایان و در گفتگویی ورزشگاه را ترک کرد. با خبرنگاری که او را به عنوان هوادار تحت تعقیب قرار داده بود، از وضعیت تیم انتقاد کرد.

2000160

اما پرسپولیس در دقایق پایانی با هت تریک ایمون زاید ایرلندی موفق شد از این دیدار فرار کند.

حالا خدابنده لو با حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن این تیم این فرصت را دارد که مستقیماً به مصاف حریف برود. او به دنبال شانس بزرگ خود برای حضور در ترکیب مقابل استقلال در دربی پیش رو است و البته به خوبی به این موضوع واقف و آشناست که هواداران روی سکو به دنبال برتری تیمی هستند. باید دید این بار او می تواند در اولین دربی فوتبالش خاطره ای شیرین بسازد تا هیچکس او را به عنوان یک هوادار در دربی خاطره انگیز یاد نکند؟

مجله اخبار فوتبال داخلی