مجیدی انتخاب درستی برای هدایت تیم ملی آسیاست! / به فرهاد برای جایگزینی سرمربی سرشناس پیشنهاد شده است

نتایج فرهاد مجیدی در اتحاد کلبه حسابی مورد توجه علاقه مندان به فوتبال در امارات قرار گرفته است. این تیم که در طول فصل قبل 28 امتیاز کسب کرده بود، در اولین فصل با هدایت سرمربی ایرانی خود 20 امتیاز کسب کرد.

مجیدی انتخاب درستی برای هدایت تیم ملی آسیاست!  / به فرهاد برای جایگزینی سرمربی سرشناس پیشنهاد شده است



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رشید الفلاسی که از چهره های شناخته شده فوتبال امارات است، صفحات معتبر فوتبال این کشور را دنبال می کند و جالب اینجاست که اکانت رسمی باشگاه لیورپول نیز این روزنامه نگار اماراتی را در توییتر دنبال می کند.

پس از ناکامی رودولفو آروابارنا در آوردن امارات به جام جهانی، این سرمربی آرژانتینی در سمت خود باقی ماند اما در جام خلیج فارس حتی نتوانست از گروه خود خارج شود و به همین دلیل این احتمال وجود دارد. تغییرات روی نیمکت امارات

این روزنامه نگار اماراتی نظر هوادارانش را درباره نیمکت نشینی فرهاد مجیدی روی نیمکت رودولفو آروابارنا جویا شد که فصل گذشته سرمربی موفق استقلال بود و پیش از این نام او به عنوان نامزد جانشینی کارلوس کی روش مطرح شده بود.

کولبا دو روز پیش موفق شد در دیداری سخت از سد تیم الجزیره بگذرد که باعث شد یکی از خبرنگاران اماراتی مجیدی را به عنوان گزینه هدایت تیم ملی این کشور معرفی کند.

محمد رشید الفلاسی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: فرهاد مجیدی مربی جاه طلبی است و بازی های خوبی با اتحاد کلبا ارائه می دهد، آیا او برای سرمربیگری تیم ملی (امارات) مناسب است؟