محبوبیت جالب این ستاره در بین اهالی پرسپولیس



پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی یکی از بهترین تیم ها بود و توانست ستاره هایی را به لیست خود اضافه کند. با این حال بهترین خرید این تیم بدون شک ستاره ازبکستانی اوستون اورونوف بوده است. این بازیکن جوان و آینده دار که در تیم ملی ازبکستان نیز خوش درخشید، به سرعت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و نمایش خیره کننده او در آخرین دیدارها مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

اورونوف با تکنیک و سرعت فوق العاده خود جان تازه ای به خط حمله پرسپولیس دمید و حالا رقبا از رویارویی با این ستاره هراس دارند. اورونوف که به نظر می رسد بازیکنی متواضع است به سرعت به ستاره محبوب پرسپولیس تبدیل شد و هواداران پرسپولیس همه جا از این بازیکن صحبت می کنند. پس از آن بود که این بازیکن به تازگی وارد پرسپولیس شد و به سرعت در بین پرسپولیسی ها محبوب شد.

نبوغ او در مسابقات گذشته و تکنیک بالای او روز به روز بر تعداد مشترکین او در اینستاگرام افزوده است. او قبل از آمدن به ایران فالوور زیادی نداشت، اما حالا 460 هزار فالوور در اینستاگرام دارد و قطعا این تعداد روز به روز بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مزایای خرید خوب در خارج از کشور; ستاره جدید پرسپولیس همبازی خود را زنده کرد/بمب نقل و انتقالات رقیب نداشت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال