محبی آخرین خرید استقلال نبود/ منتظر بمب بعدی آبی ها باشید

سا پینتو روی تقویت خط حمله استقلال تمرکز کرد و مهاجمانی چون کاوه رضایی، سجاد شهبازادا و پیمان بابایی با لباس آبی در تابستان مارکت به این تیم پیوستند تا هواداران آبی پوش با توجه به تعداد مهاجمان زیاد، انتظار نمایش تهاجمی و با کیفیت را از تیم خود داشته باشند. در استقلال .

محبی آخرین خرید استقلال نبود/ منتظر بمب بعدی آبی ها باشید

قائدی لیست آبی پوشان را تکمیل می کند؟

امین قاسمی نژاد و سینا خادم پور دو بازیکنی بودند که در لیست بزرگسالان استقلال بودند که در نقل و انتقالات تابستانی از جمع آبی پوشان جدا شدند تا آبی ها برای جذب بازیکنان جدید با چالش تکمیل لیست خود مواجه نشوند و بتوانند به راحتی از سهمیه خود بر اساس نظر هیس پینتو استفاده کنند. آرزوها



سرویس داخلی اخبار فوتبال

محبی در شرایطی به استقلال می پیوندد که در لیست بزرگسالان این تیم قرار می گیرد و در حالی که نگرانی هایی برای تکمیل لیست استقلال وجود داشت، نگاهی به لیست آبی پوشان پایتخت نشان می دهد که محبی مشکلی ندارد. حضور در لیست تیم جدیدش به محض امضای قرارداد می توان نام او را به سرعت به لیست آبی ها اضافه کرد.

مهدی قیدی جدی ترین گزینه پیشنهادی برای حضور در استقلال است. قیدی که فصل خوبی را در شباب الاهلی سپری نکرده است، در آستانه جام جهانی به دنبال تیم جدیدی برای احیای فوتبال خود است و با توجه به درخشش آبی پوشان در این تیم. پایتخت برای حضور مجدد در استقلال ابایی ندارد و سران این باشگاه نیز در حال رایزنی هستند تا در صورت توافق نهایی، قائدی به عنوان آخرین خرید تابستانی آبی ها و آخرین سهمیه آبی ها مشخص شود. گروه های سنی بزرگسالان

استقلالی ها با کمبود بازیکنان متخصص در پست مناسب در دفاع مواجه هستند و به غیر از صالح حردانی بازیکن دیگری برای ریکاردو سا پینتو در دسترس نیست و او باید از بین رضا میرزایی و کوین یاماگا بازیکنی را برای جانشینی هاردانی که مصدوم است انتخاب کند. شروع فصل را انتخاب کنید و همین سوال باعث گمانه زنی ها در مورد جذب مدافع راست برای استفاده از آخرین سهمیه بزرگسالان شده است.

سازمان لیگ به 20 بازیکن بزرگسال اجازه حضور در لیست بازیکنان لیگ برتر را داده است و همین موضوع باعث شده تا آبی پوشان پایتخت برای فصل جدید جای خالی خود را در لیست بازیکنان خود داشته باشند. در صورت نهایی شدن قرارداد محمد محبی، استقلالی ها همچنان گزینه جذب بازیکن بزرگسال دیگر را دارند.

استقلالی ها در حال نهایی کردن انتقال قرضی محمد محبی هستند و دیروز آخرین مراحل اداری برای جذب این بازیکن جوان شاغل در باشگاه سانتا کلارا انجام شد و به نظر می رسد تا 24 ساعت آینده قرضی یک دی محبی به صورت رسمی انجام شود. به لیست آبی پوشان پایتخت فاش شد.