محرمی و دینامو تا قهرمانی در کرواسی بازی می کنند

یاران محرم که تیم هایدوک رده دومی را با یک امتیاز پشت سر گذاشتند و تنها به دنبال پیروزی در یک بازی حساس مقابل اوسیج بودند، توانستند بازی را با یک برد قاطع به پایان برسانند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های هفته سی و چهارم لیگ یک کرواسی از ساعت 22:30 عصر یکشنبه با دیداری به پایان رسید که تیم دیناموزاگرب در حالی که برای دهمین بازی متوالی صادق محرمی را در ترکیب نداشت، به پایان رسید. او در ورزشگاه ماکسیمیر به مصاف تیم سومی اوسیجک رفت.

صادق محرمی، ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب که در این فصل 9 بار در لیگ برتر کرواسی به میدان رفته است، حتی برای ششمین بازی متوالی به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیمش اضافه نشد و تا پایان نیمکت نشین شد. بازی با اوستیا



مجله اخبار فوتبال داخلی

دیناموزاگرب شامگاهی از روی نیمکت مدافعان ایران مقابل اوزیک به پیروزی رسید.

دیناموزاگرب با برتری 3-0 مقابل اوسیجک که در نیمه اول حریفش از بازی اخراج شد، 73 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول لیگ برتر کرواسی باقی ماند.


سرویس خبر شماره: 1823381 |
19 ژوئن 1401 ساعت 00:49 |
146 امتیاز خبر|

0نظرات

دیناموزاگرب دو هفته مانده به پایان فصل در وضعیت خوبی قرار دارد که با توجه به فاصله چهار امتیازی با هایدوک اسپلیت رده دومی، در صورت پیروزی در بازی هفته آینده مقابل سیبنیک، قهرمانی خود را در رده 22 کرواسی قطعی خواهد کرد. لیگ. -فصل 21 .