محرومیت و پنالتی سنگین برای ساپینتو

ساپینتو ظهر امروز وی در جلسه کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت و دفاعیه خود را اعلام و از حضور در این جلسه ابراز خرسندی کرد. اما چند ساعت بعد تصمیم به ممنوعیت آن رسما اعلام شد.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال مبنی بر رفتار غیرورزشی نسبت به این مقام رسمی و مربی تیم مقابل در جریان دیدار دو تیم گلگهر سیرجان و استقلال تهران. در تاریخ 18 مهر در لیگ برتر به نقل از مجموع اسناد و محتویات پرونده شامل گزارش رسمی داور مسابقه، فیلم مربوط به صحنه های گزارش شده، دفاعیات نماینده باشگاه و اظهارات سرمربی استقلال در کمیته انضباطی و سایر شواهد موجود در پرونده تخلفات منتسب به وی به وضوح و قطعی و با توجه به رفتار تحریک آمیز تایید شده است. وقوع نواقص فوق پس از اعلام جریمه به نفع استقلال منجر به رفتار غیرورزشی سرمربی این تیم و رعایت بند ص ماده 94 آیین نامه انضباطی بر اساس ماده 54 و 55 مورد از این آیین نامه برای رفتار غیرورزشی با مربی تیم حریف، پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و در صورت رفتار غیرورزشی با مقام رسمی، به پرداخت 3 میلیارد ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از تیم (با احتساب وی) محکوم می شود. تعلیق).


سرویس خبر شماره: 1847555
18 اکتبر 1401 @ 21:42 |
27.9 هزار امتیاز خبر|

25نقطه نظر

جریمه 400 میلیون تومانی سرمربی آبی ها;

تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص مدت محرومیت سرمربی تیم استقلال مشخص شد.

محرومیت و پنالتی سنگین برای ساپینتو

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد رای صادره از نظر جریمه قطعی ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف و از نظر محرومیت قطعی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو در دیدار هفته هفتم لیگ برتر استقلال مقابل گل گهر سیرجان که با برتری تیمش همراه بود در لحظات پایانی به دلیل رفتار غیرورزشی از زمین بازی اخراج شد و عملکرد او به گونه ای بود که انضباطی. کمیته فدراسیون فوتبال نیز به این موضوع رسیدگی کرد.

همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد که پرونده تخلفات باشگاه گل گهر سیرجان و افراد وابسته به این تیم باز شد.

ریکاردو ساپینتو در بازی اخیر خود مقابل فولاد خوزستان به دلیل اخراج در بازی با گل گهر سیرجان محرومیت خود را سپری کرد و حالا در دو بازی بعدی آبی پوشان مقابل ذوب آهن باید دو جلسه محرومیت انضباطی را پشت سر بگذارد. و آلومینیوم Arrack.



مجله اخبار فوتبال داخلی