محمدی: این مهاجم در دقیقه 90 گفت که به ایران نمی آید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در اولین گفت و گو پس از ابتلا به ویروس کرونا در خصوص وضعیت این تیم گفت: شرایط بسیار خوب و طبق نیت است و انشالله این کار را خواهیم کرد. همچنین آخرین نفر مد نظر کادر فنی که مهاجم است را به خدمت بگیرید تا با تیم کامل در مسابقات شرکت کنید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هواداران پرسپولیس نباید انتقاد کنند، گفت: دقیقا می گوییم چه اتفاقی برای آقای کاسیانو افتاد. حق با هوادار است و ما تمام تلاش خود را می کنیم، اما برخی جاها خارج از کنترل ما هستند. بازیکن نمی خواهد به ایران بیاید، چه کار کنم؟

معاون ورزشی پرسپولیس می گوید تلاش می کنیم هر چه زودتر مهاجم مورد نظر را به خدمت بگیریم.

معاون سرمربی سره پوشان درباره روند خرید این مهاجم گفت: واقعا هفته گذشته تمام شد و مشکلی نداشتیم و مشکلی از نظر مبلغ و سایر مشکلات وجود نداشت و نمی دانم چرا در دقیقه 90 ایران نیا را گفتند.

محمدی درباره شایعات پیرامون کهر درویش و گل محمدی توضیح داد: ما زیاد به شایعات توجه نمی کنیم و کارمان را در باشگاه جلو می بریم. کسانی که انتقاد می کنند باید نگاه منصفانه ای به عملکرد تیم در نقل و انتقالات دو سه سال اخیر داشته باشند و امسال کجا هستند. ما به آنچه درست است احترام می گذاریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا خواسته های طرفداران را برآورده کنیم، اما برخی از دوستان منتقد منصفانه خواهند بود.


سرویس خبر شماره: 1836145
9 مرداد 1401 ساعت 20:32 |
1 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در چنین شرایطی چه کنیم؟

وی درباره انتقال اسدبیگی توضیح داد: اداره حقوقی ما در حال پیگیری است و چون این هفته مریض بودم امروز نامه را دیدم و حقوقی در حال پیگیری است. ما هیچ کاری را بدون تحقیق انجام نمی دهیم و مطمئناً حقوق ما زیر سؤال رفته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: ما تمام تلاش خود را می کنیم اما عده ای در کار اختلال ایجاد می کنند. اجازه دهید آقای درویش تمام جزئیات را بیان کند. ما به تمام درخواست های بازیکن پاسخ می دهیم و همه چیز خوب پیش می رود اما در دقیقه 90 او ایمیلی می دهد که ایران نی!