محمدی: هیأت تجدیدنظر رای پرونده گل گهر را ابطال کند

* گل محمدی دو ساله با پرسپولیس قرارداد دارد
آقای گل محمدی دو سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و مطمئناً تمام هم و غم ما برای حمایت از ایشان است و تمام تلاش خود را می کنیم تا با آقای گل محمدی ششمین قهرمانی را به دست آوریم چرا که این تیم شایسته آن است و وجود دارد. بدون بحث بیشتر گاهی برخی از دوستان شیطنت می کنند و مسائلی را مطرح می کنند اما هواداران فهیم پرسپولیس می دانند که اصل ما حمایت و صداقت است. تمام تلاش خود را می کنیم تا با آقای گل محمدی و کادرفنی ششمین قهرمانی را کسب کنیم.

* در مورد محسن خلیلی تصمیم می گیریم
[در خصوص ادامه کار محسن خلیلی] انشاالله این هفته به جمع بندی کامل میرسیم. تعدادی برنامه برای افراد مختلف وجود دارد که باید همه برنامه ها را مرور کنیم و بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

* اولویت ما حفظ بازیکنان تیم ملی است
این مسائل به تفصیل توضیح داده نمی شود اما وقتی می گویند مسائل مربوط به تیم بزرگسالان شامل نقل و انتقالات هم می شود. اکنون با توجه به درخواست آقای گل محمدی اولویت ما حفظ بازیکنان تیم ملی است که در جلسات مذاکره من حضور دارند و با آنها صحبت می کنیم. این هم یکی از ماموریت های من است. با آقایان سرلک و مهدی ترابی به نتایج نهایی رسیدیم. انشالله هفته آینده این موضوع نهایی می شود تا ما هم کارهای بقیه دوستان را انجام دهیم.

محمدی در اولین مصاحبه خود پس از دریافت حکم به سوالاتی درباره مسائل باشگاه پاسخ داد. گفتگوی وی با خبرنگار ما را در ادامه می خوانید:

* شیطنت نکنید؛ پنجره های باز و بسته الان فرقی با هم ندارند
آنهایی که الان از بستن پنجره نقل و انتقالات صحبت می کنند فقط سعی می کنند آرامش تیم ما را بر هم بزنند. پنج هفته مانده به لیگ، باز یا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ما چه فرقی می کند؟ این بد است که نگرانی ما این است که تا آخرین لحظه پول هواداران و تیم از حسابمان برداشت نشود؟ آیا این اشتباه است که ما به دنبال حفظ منافع هستیم؟ اینکه من به بازیکن پول بدهم و هزینه جاری را تامین کنم اشکال دارد؟ از هواداران می خواهم به حرف ها و شیطنت ها توجه نکنند. آقای استوکس به ما بدهکار است و مانند بسیاری از پرونده های دیگر، ما از طریق وکلا در حال پیگرد قانونی هستیم. این مبلغ باید پرداخت شود، اما آنچه که الان تا پایان فصل می دهیم برای ما بسیار متفاوت است. ما سعی می کنیم بازیکنان و هزینه های جاری خود را تکمیل کنیم.

* منتظر از سرگیری دادگاه گل گهر هستیم
از آنجایی که امروز اولین روز فعالیت رسمی من است، می خواستم در مورد مسائلی که هواداران نگران آن هستند صحبت کنم. در روزهای اخیر شاهد بودیم که هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس به حق خواستار بررسی مجدد پرونده پس گیری امتیازات گل گهر شدند. ما به همراه حامیان خود خواستار بررسی بهتر و دقیق تر این موضوع هستیم. باشگاه گل گهر دادگاه را از سر گرفت و مدارک جدیدی ارائه کرد که جناب آقای صالحی ریاست محترم کمیته نیز در این خصوص موضع داشتند و در دست بررسی هستند. ما منتظر رای هستیم. یادآور می شوم یک فایل صوتی پخش شد و همه به آن گوش دادند که توسط مشاور حقوقی رئیس سابق فدراسیون فوتبال ارائه شد و به رئیس کمیته انضباطی دستور داد که چنین نظری را صادر کند. باید بدانیم این فایل صوتی چه نقشی در رای گیری داشته است. این حق حامیان ماست. طرفداران ما باید بدانند که آیا این فایل تاثیری دارد یا خیر.

* حقوق بازیکنان پرداخت می شود
حدود 6-5-7 درصد را چند روز پیش پرداخت کردیم و با در دسترس بودن منابع در یک ماه آینده هیچ نگرانی بابت منابع مالی نخواهیم داشت. بازیکنان احساس راحتی می کنند. چون در بورس هستیم باید تعادل مالی خاصی داشته باشید و بدهکار نباشید. در این زمینه مشکل و نگرانی نخواهیم داشت. بازیکنان به موقع حقوق خود را دریافت خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* سرلک و ترابی گفتند فقط پرسپولیس در ایران است
با توجه به اینکه جام جهانی را پیش رو داریم، خود همه بازیکنان علاقه مند به ماندن بودند. خود مهدی ترابی و سرلک از دیدن ثمره زحماتشان لذت می برند. درباره جزئیات قرارداد صحبت نکردیم و به یک جمع بندی کلی رسیدیم که نتیجه خوبی است. انشالله وقتی بخواهیم این بحث ها را روی کاغذ بیاوریم به نتیجه می رسیم. وقتی هر دو می گویند ما علاقه مندیم هر چقدر هم که قرارداد داشته باشیم در پرسپولیس ادامه دهیم. از آنجایی که ما علاقه مند به خدمت رسانی به این عزیزان هستیم، این بچه ها قطعا باشگاه پرسپولیس را دوست دارند. قطعا دوست دارم مدت زیادی در پرسپولیس باشم و همان روندی را که سال ها تلاش کرده اند ادامه بدهم. هیچکس دوست ندارد بازیکنانی مثل آقایان ترابی و سرلک و بقیه بازیکنان را برای مدت طولانی داشته باشد، اما این یک خیابان دو طرفه است. ما باید هم منافع باشگاه و هم منافع بازیکن را در نظر بگیریم. اینجا خانه این بازیکنان است و اینکه بگوییم آنها فقط اینجا در ایران بازی می کنند، ناراحت کننده است.


سرویس خبر شماره: 1822963 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 16:39 |
899 |

0نظرات

اگر این کار را نکنند، از CAS شکایت خواهیم کرد

* می خواهند به پرسپولیس ظلم کنند
سکوت کمیته انضباطی و فدراسیون در این مورد جای تردید است. وقتی یک فایل صوتی روی این سند قرار می گیرد که ادعا می کند در رای تاثیر گذاشته است، قطعا تخلف است و وقتی رای با تخلف صادر می شود، می خواهیم آن را برگردانیم. آقای اصولی در برنامه زنده تلویزیونی گفت که در این پرونده ابهاماتی وجود دارد و باید در مورد آن تجدید نظر شود. وقتی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از وجود ابهامات و رسوایی ها خبر می دهد چرا کمیته استیناف تجدید نظر نمی کند؟ وقتی هیات مدیره تخلفات رئیس سابق فدراسیون را منتشر می کند و یکی از موارد تخلف رای باشگاه محترم گل گهر است چرا این رای لغو نمی شود؟ ما این فایل را با دقت دنبال می کنیم و تا انتها آن را دنبال می کنیم. امسال همین رای می تواند در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشد. بازیکنان و کادرفنی ما در زمین تمام تلاش خود را می کنند و امیدواریم اتفاقات و نتایج مسابقات در زمین باشد نه خارج از زمین، اما این وظیفه من و اعضای باشگاه است که نتیجه را با جدیت دنبال کنیم. آزمایشی باشگاه گل گهر اعلام می شود. با اتفاقی که افتاده، فکر نمی‌کنم تمایل زیادی برای لغو و تجدیدنظر حکم در این پرونده وجود داشته باشد. مردم و هواداران بدانند که آیا فایل صوتی روی رای تاثیر گذاشته یا نه و دوستان کمیته انضباطی و استیناف نظر بدهند. چرا باید به حامی ما ظلم شود؟ اگر کمیته استیناف، کمیته انضباطی و فدراسیون این پرونده را پیگیری نکنند به دادگاه عالی ورزش می رویم و قطعا اتفاق خوبی نمی افتد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده بازیکن گل گهر گابن باید بررسی شود.

* آقای سهیل مهدی; به قوانین بین المللی احترام بگذارید
آقای سهیل مهدی چند روز پیش صحبت کردند که تعجب همگان را برانگیخت. آیا ما تابع قوانین بین المللی نیستیم؟ در دیدار رئال و منچسترسیتی، رئال با نتیجه 2-1 پیش افتاد. چرا اضافه کار کرد؟ اگر گل ها زده می شد رئال مادرید بازی را 2-1 می کرد. ما تابع قوانین بین المللی هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره امروز پس از گذشت حدود دو ماه از حضور غیررسمی خود در این باشگاه، محمد محمدی از سوی رضا درویش مدیرعامل این باشگاه به عنوان دستیار ورزشی سپرد تا کار خود را در جمع سرخپوشان آغاز کند.

* چرا ۵ هفته پیش این موضوع را مطرح کردید؟
صورتجلسه دی ماه هیئت مدیره به ما ابلاغ شده و اولویت ها مشخص شده است. وقتی می خواهند یک قانون را تغییر دهند، اول فصل را اعلام می کنند، نه شش هفته مانده به پایان لیگ. مطمئنم که موفق نمی‌شویم و با اقتدار قهرمان می‌شویم، اما اکنون از هر نظر احساس می‌کنم که دارند این توهم را ایجاد می‌کنند که می‌خواهند از یک تیم خاص قهرمان شوند. اینها آرامش و تمرکز تیم ما را به هم می زند. چرا آقای سهیل مهدی پنج هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی این بحث را اعلام می کند که قوانین بین الملل می گوید گل خورده در زمین حریف حساب نمی شود و مسابقه حساب می شود؟ من مصوبه شورا را دارم و او اولویت می دهد که گلی که در زمین حریف زده می شود دیگر حساب نشده و بازی رو در رو انجام شود. چنین اتفاقاتی و عدم اعلام حکم در پرونده گل گهر این شایعه را ایجاد می کند که می خواهند فلان تیم را قهرمان کنند.

* عشق و علاقه من به پرسپولیس جاودانه است
انتقاد یک امر طبیعی است. در کشور ما همیشه اینطور نیست که همه از هر مشکلی رضایت کامل داشته باشند. به همه نقدها احترام می‌گذارم، اما تمام تلاشم را می‌کنم که بر اساس عملکردم قضاوت کنم، نه بر اساس نام و سابقه‌ام، مانند دوران بازیگری‌ام. با تمام وجود در اختیار باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. 80-85 سال در پرسپولیس بودم و زحمت کشیدم. من سال اول جام باشگاه های آسیا را برای پرسپولیس بازی کردم و افتخار می کردم که در کنار بازیکنان بزرگ پرسپولیس بازی کردم. عشق و علاقه من به یک تیم یکی بود، اما جبر زمان، کار و فوتبال باعث نقل و انتقالات در دوران بازی من شد. من همیشه به همه تیم های فوتبال احترام گذاشته ام، اما نمی توانم علاقه ام را پنهان کنم. از روزی که شروع به کار کردم تمام تلاشم را برای رعایت حقوق هواداران انجام داده ام. البته همه انتقادات را گوش می دهم و قبول می کنم اما سعی می کنم در مورد عملکردم قضاوت کنم و صداقتم و مردم ببینند در باشگاه بزرگ پرسپولیس چه کردم.

* باید آکادمی پرسپولیس را پر رنگ تر کنیم
یکی از بزرگترین دغدغه های امسال ما این است که بتوانیم در بحث تیم آکادمیک و پایه برجسته تر باشیم. این امر مستلزم برنامه ریزی مدبرانه و بلند مدت است. تیم‌های اصلی نیاز به برنامه‌های بلندمدت دارند تا بتوانیم استعدادها را شناسایی کنیم و بچه‌های علاقه‌مند را جذب کنیم تا با موفقیت در مورد رشد و استعداد بازیکنان بحث کنند و بازیکنان را به تیم بزرگسالان بدهیم. در بحث نتیجه گیری امسال، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه بسیار مصری هستند تا بتوانیم نتایج خوبی در تیم های پایه کسب کنیم.

* از هواداران و پیشکسوتان خواهش می کنم مرخصی بگیرند
خوشحالم که در پرسپولیس هستم و باید از اعتماد مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره تشکر کنم. همچنین از هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان عزیز این باشگاه خواهش می کنم که شروع رسمی کارم را داشته باشند. طبق دستوری که به اینجانب صادر شده مسئولیت فعالیت های ورزشی تیم بزرگسالان، تامین زیرساخت ها و کلیه امور مربوط به امور ورزشی را بر عهده دارم. خداوند به ما کمک کند تا با همکاری و همراهی تمامی دوستان و پیشکسوتان این امر را به خوبی انجام دهیم.