محمد صلاح: شاید هفته آینده هت تریک کرده باشم!

محمد صلاح گفت: “بازی سختی بود و اینتر خیلی خوب رفتار کرد. در ابتدای بازی دقایق سختی داشتیم و مهمترین چیز این است که به این مرحله از مرحله یک چهارم نهایی قهرمان لیگ رسیدیم.” خوب بود و می توان نکات مهمی را از بازی مقابل اینتر یاد گرفت، پیروزی مقابل حریف همیشه مهم است، اما گاهی اوقات و فرصت هایی را از دست می دهید، چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.

همه بازیکنان لیورپول می خواهند در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر شوند. برای هر پیروزی دو جام بازی خواهیم کرد و خواهیم دید در پایان فصل چه اتفاقی می افتد. ما امشب شکست خوردیم، اما شاید این باخت ما را به جلو ببرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول باخت مقابل اینتر را برای این تیم آموزنده توصیف کرد.


سرویس خبر شماره: 1814426 |
18 مارس 1400 در 01:50 |
3,896 |

0نظرات

چقدر خوب بود که در لیگ برتر بازی نکردم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول با یک گل خانگی مغلوب اینتر شد که موقعیت های خوبی را هدر داد و تنها محمد صلاح دو بار توپ را به تیرک دروازه این تیم زد. اما محمد صلاح در پایان بازی به این نکته اشاره کرد که مهم ترین موضوع صعود لیورپول به دور بعد است و گاهی ممکن است چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد.

خب آن بازی در لیگ برتر رخ نداد و ما جواز صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را گرفتیم. من امشب به اینتر دو گل زدم و البته مشکلی نیست چون شاید در بازی بعد سه گل بزنم و بتوانم هت تریک کنم.