محمد صلاح پس از درخواست لیورپول در ترکیب مصر حضور ندارد – لیورپول اف سی

لیورپول پس از اینکه مصر درخواست باشگاه را برای اجازه دادن به محمد صلاح برای کنار گذاشتن بازی های بین المللی در این ماه پذیرفت، مورد استقبال قرار گرفت.

مشکلات مصدومیت صلاح به جام ملت های آفریقا برمی گردد و او تنها در اواسط هفته پس از تکرار مصدومیت همسترینگ خود از روی نیمکت اسپارتا پراگ بازگشت.

حضور او تقویتی برای تیم یورگن کلوپ است که مشتاق بودند از شماره 11 تا جایی که می توانند محافظت کنند و این شامل درخواست معافیت از مصر برای تعطیلات آینده نیز بود.

باشگاه با ارسال نامه ای خواستار حذف او از تیم شد، اما فدراسیون فوتبال مصر و مدیر جدید حسام حسن کاملا اصرار داشتند که در صورت بازگشت او به بازی دوستانه آینده آنها ملزم شود.

صلاح در ابتدا برای هدایت تیمش در این ماه فراخوانده شد، اما اکنون به گفته منابع مصری، از او جدا شده است تا پس از از دست دادن مجموع 10 بازی از زمان مصدومیتش در ژانویه، فرصت بیشتری برای تقویت آمادگی خود داشته باشد.

محمد صلاح (تصویر اعتباری: © Kim Price/Cal Sport Media) (Cal Sport Media از طریق AP Images)

جای تعجب است که می بینیم مصر سلامت صلاح را بالاتر از یک تورنمنت دوستانه در امارات قرار می دهد، به خصوص زمانی که حسن مدیر مربی 31 ساله به دلیل بازگشت به مرسی ساید برای معالجه در جریان AFCON، از او انتقاد کرد.

او پیشتر گفته بود: اگر من سرمربی مصر بودم و او تمایل خود را برای سفر به لیورپول به من می گفت، به او می گفتم که در آنجا ادامه دهد و ما مردان توانمندی در تیم ملی داریم.

این تصمیم پس از دیدار با احزاب مختلف از جمله وزیر ورزش و جوانان مصر گرفته شده است.

تعطیلات بین المللی پس از سفر لیورپول به اولدترافورد در جام حذفی در 17 مارس و بازگشت آنها به میادین مقابل برایتون در آنفیلد در 31 مارس انجام می شود.

در حالی که سه بازی برای انجام – از جمله دیدار از سیتی – قبل از اولین تعطیلات بین‌المللی سال وجود دارد، اما اولویت صلاح یک تقویت بزرگ و خوشایند است.

https://www.thisisanfield.com/2024/03/mohamed-salah-not-in-egypt-squad-after-liverpool-request/ منبع: