محمد صلاح: یکی از بهترین تیم های جهان را شکست دادیم

محمد صلاح گفت: پیروزی مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان و یکی از بهترین مدیران فوتبال جهان در حال حاضر همیشه احساس خوبی است، اما ما باید به راه خود ادامه دهیم. این یک نتیجه خوب برای لیورپول و امیدوارم بیشتر باشد. در جام حذفی و رقابت های لیگ برتر و ادامه این روند.

یک بازی حاشیه ای با مداخله VAR؟ بالاخره به نتیجه مطلوب رسیدیم و این خیلی مهم است. در مقابل تیم سختی نیز عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم این برد به ما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در بازی امشب سعی کردیم خیلی سریع توپ را از حریف پس بگیریم و پرس را بیشتر کنیم و همانطور که می بینیم هنوز در لیگ برتر عملکرد خوبی نداریم و امیدوارم این برتری باعث جلو رفتن تیم شود. ما باید بازی های بیشتری در لیگ برتر ببریم و شرایط خود را بهتر کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول امشب و در یک بازی دشوار در ورزشگاه آنفیلد با دو گل محمد صلاح و داروین نونز از سد ناپولی گذشت و البته با وجود این برتری در جایگاه دوم جدول گروهش قرار گرفت. . محمد صلاح اعتراف کرد که نتایج لیورپول در لیگ برتر خوب نیست و این پیروزی می تواند در ادامه فصل به بازیکنان این تیم کمک کند.

محمد صلاح ابراز امیدواری کرده است که پیروزی لیورپول مقابل ناپولی اعتماد به نفس بیشتری به این تیم بدهد.

محمد صلاح: یکی از بهترین تیم های جهان را شکست دادیم


سرویس خبر شماره: 1851405
11 نوامبر 1401 ساعت 02:38 |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر