محمد محبی; توپ را به تور ارسال کنید

محمد محبی که از سوی کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما سفر به اتریش را از دست داد، حالا با جدیت در تلاش است تا بار دیگر درخشش آبی پوشان خود را تکرار کند و در اولین آزمون پس از اردوی تیم ملی نمره قبولی را کسب کرد. بالاتر از همه، او ثابت کرده است که می تواند در کناره ها و امتیاز در خط حمله بازی کند که برای یک مهاجم خوب است.



مجله اخبار فوتبال داخلی نکته جالب گل دوم محمد محبی در سیرجان، بازی او در نوک خط حمله به عنوان یک مهاجم وسط است. او پیش از این در لیگ برتر پرتغال توسط سرمربی تیم سانتا کلارا بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. در صحنه ای که منجر به گل استقلال شد، پیمان بابایی از سمت راست حرکت کرد و محمد محبی به عمق خط دفاعی گل گهر نفوذ کرد و به عنوان مهاجم منتظر توپ شد و پاس به موقع پیمان بابایی و شوت نرم. . گل سده محمد محبی همان چیزی بود که آن دو پیش بینی می کردند و گل اول استقلال در این بازی به راحتی با گل گهر به ثمر رسید.

به گزارش “ورش سه”، کوین یاماگا در حال حاضر بهترین گلزن آبی پوشان است که در بازی دیروز توانست سومین گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. البته پیش بینی می شود محمد محبی شانس بیشتری برای رسیدن به این جایگاه داشته باشد چرا که در طول بازی با توجه به موقعیتش موقعیت های گلزنی بیشتری خواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1846070
10 اکتبر 1401 ساعت 08:59
754

0نقطه نظر

محمد محبی روز گذشته در بازی با گل گهر دومین گل خود را برای استقلال به ثمر رساند و نشان داد که می خواهد آقای گل این فصل تیمش شود.

محمد محبی;  توپ را به تور ارسال کنید

محمد محبی در بازی با نساجی در شرایطی مشابه گلزنی کرد. این بار ارسال مهدی قیدی از جناح چپ به محمد محبی در دهانه دروازه برخورد کرد و در این صحنه مهاجم استقلال توپ را به آرامی وارد دروازه کرد و علیرضا حقیقی کاری از پیش نبرد. مهاجم فصل گذشته تیم سانتا کلارا یکی از دو مهاجم قلابی آبی پوشان است و توپ گرفتن و همچنین کمک به تیم در فاز دفاعی قدرت زیادی از او می گیرد و در برخی موارد به درستی موقعیتش را با پیمان تغییر می دهد. بابایی در موقعیت گلزنی قرار دارد و در چنین صحنه هایی فقط یک پاس خوب کافی است تا دروازه حریف باز شود. ضربه ای که محمد محبی در چنین صحنه هایی به توپ می زند ساده و استادانه است و چاره ای جز گل زدن نیست و به نوعی می توان گفت توپ را در تور پاس می دهد.