محمود فکری و هشدار به بازیکنانش!


سرویس خبر شماره: 1982164
4 دسامبر 1402 در 5:20 ق.ظ.
128

0نقطه نظر

یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی را بازگو کنید.

محمود فکری نشست خبری دیگری برگزار کرد و در نشست خبری خود به صراحت از هواداران انتقاد کرد.

محمود فکری و هشدار به بازیکنانش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوادار در هفته یازدهم مقابل ملوان چهارمین شکست خود را در خانه متحمل شد. آنها قبلا به آلومینیوم، تراکتور و فولاد شکست خورده بودند.

فخری که همیشه به شدت حریص است و مانند دیدارهای گذشته روز خوبی را در این ورزشگاه سپری نکرد، پس از پایان مسابقه کنفرانس متفاوتی برگزار کرد. او پس از تبریک به ملوان شجاعانه اعتراف کرد که تیمش مستحق شکست سنگین تری بوده و روحیه تیمی هواداران از بین رفته است.

این هوادار اگرچه قبل از تعطیلات فیفادی چند بازی خوب انجام داد و با پیروزی مقابل صنعت نفت، چند روز تعطیلات را با آرامش بیشتری سپری کرد، اما محمود فکری از شرایط تمرینی روزهای آخر تیمش اصلا راضی نبود. و شاید قبل از این دیدار مقابل تیم بسیار با انگیزه ملوان که شکست را پیش بینی کرده بود.

فکری می گوید در تمرین به حرف هایش گوش ندادند و شاگردانش باید خوشحال باشند چون گل های بیشتری نخوردند! او برخلاف سایر مربیان نه تنها از شرایط مالی گلایه نداشت، بلکه معتقد است کانون هواداران در پرداخت ها جلوتر است.

نکته مهم دیگری که فکری به آن اشاره کرد، مربوط به مصدومان زیاد هواداران است. این سرمربی تاثیر تعطیلات طولانی لیگ بر این مصدومیت ها را رد نکرد، اما بیشتر تقصیرها را بر گردن خود بازیکنان گذاشت که سبک زندگی سالمی ندارند. هوادار که در ادامه فصل ایوب کلانتری را به دلیل مصدومیت صلیبی از دست داد، مقابل ملوان فریبرز بازی نکرد و بازیکنانی چون قائم اسلامی خواه، محمد عباسی و امین قاسمی نژاد با مصدومیت جزئی در ترکیب اصلی قرار گرفتند و بدون مصدومیت تعویض شدند.

1958159

فکری در این باره سخنان مهمی گفت: یک بازیکن باید بیشتر به زندگی خود توجه کند و به آن رسیدگی کند، اینکه این همه مصدوم داریم عدد طبیعی نیست و مشکلی وجود دارد، بازیکنان باید کمی بیشتر به نتیجه برسند. تو زندگیشون و باید کمی وقت بذارن ما ازشون استفاده میکنیم تا سالم و کارآمد باشیم هر بازی چه در حین بازی چه قبل از بازی مصدوم داریم امیدوارم سبک زندگی بازیکنان به گونه ای باشه که داشته باشیم همگی در سلامتی کامل».

این مربی هواداران همچنین گفت: برای سالم سازی سبک زندگی بازیکنان نمی توان از دوربین های مخفی برای آنها استفاده کرد و باید نسبت به پولی که دریافت می کنند احساس مسئولیت کنند.

اینها اظهارنظرهای نادری از سوی یک سرمربی لیگ برتری علیه بازیکنانش است و ممکن است به ندرت اتفاق بیفتد که یک سرمربی مستقیماً شکست تیمش را به بازیکنانش ربط دهد تا به زمین، داوری، مشکلات مالی و غیره. هوادر در حال حاضر از 11 مسابقه 10 امتیازی شده است و باید دید تغییری در شرایط آنها به خصوص در دیدارهای خانگی ایجاد می شود یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی