مدافعی که بازی برای سرخابی ها را حق خود می داند

* از بازی نکردن در استقلال یا پرسپولیس پشیمان نیستی؟

ما یک تیم بودیم و بچه ها بهترین بازی را داشتند. حسین هم عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که یکی از بهترین دروازه بان های ایران است.

* فصل گذشته یکی از بهترین مدافعان لیگ بودی و حتی در تیم منتخب فصل قرار گرفتی. مطمئنی ازش راضی هستی؟

آنها پس از باخت به سپاهان قهرمان شدند و هر بازی را بردند. با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در خطر محرومیت قرار داشتند، تنها یک محرومیت را به خود اختصاص دادند که نشان از تمرکز آنها دارد. وقتی پرسپولیس دربی را برد مطمئن بودم قهرمان می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* قبول دارید که درخشش پورحمیدی نقش مهمی در نتایج تیم شما داشت؟

روزهای بسیار خوبی را در این تیم گذراندم اما واقعیت این است که هنوز تصمیمی نگرفته ام.

بله، من واقعا خوشحالم. 2 سال عالی را در اراک گذراندم و سعی کردم بیشتر روی خواب و استراحت تمرکز کنم. بخش بزرگی از موفقیت من در این فصل مربوط به خودم بود و بخشی دیگر مربوط به هم تیمی هایم و همچنین کادر فنی آلومینیوم بود. امسال همه بچه ها زحمت کشیده اند و نتایج خوبی هم گرفته ایم. معمولا برای انتخاب بهترین ها خیلی از برنامه ها یا رسانه ها دنبال بازیکنان پرسپولیس و استقلال یا در نهایت سپاهان و تراکتور می گردند اما برای من ارزش داشت که آلومینیوم هم دیده شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید محمدزاده که سال خوبی را با آلومینیوم اراک سپری کرد، پس از پایان فصل درباره مسائل مختلف با همشهری گفت وگویی داشته که در ادامه می خوانید.

* آیا در آلومینیوم می مانید؟

در کل خوب بود هر سال رقابت بین تیم ها سخت می شود و دیدید که 3 تیم در حال رقابت بیش از 60 امتیاز گرفتند. نتیجه گرفتن در لیگ واقعا سخت است و خیلی از تیم ها به دنبال این هستند که اول نباختند.

* به نظر شما کدام مدافعان در این فصل عملکرد خوبی داشته اند؟

سال اولی که به لیگ برتر آمدم به تیم ملی دعوت شدم. فکر می کنم نباید 2 فصل با ذوب آهن قراردادم را تمدید می کردم اما دوستی شما را در نظر گرفتم. متأسفانه در فوتبال ایران به حقم نرسیدم و البته خیلی از آن ها خودم را مقصر می دانم. اگر به استقلال یا پرسپولیس می رفتم قطعا فوتبالم تغییر می کرد و می توانستم برای تیم ملی بازی کنم.

1884034

* نظرت در مورد قهرمانی پرسپولیس چیست؟

* پیشنهادی از تیم های دیگر دارید؟

* کیفیت فنی لیگ در این فصل چطور بود؟

* قبول داری وقتی در ذوب آهن بودی بهترین زمان رفتن به یکی از این دو تیم بود؟

امیر هوشمند در تیم ما خیلی خوب بود. گلسیانی که با او همبازی بودم، بهترین سال فوتبالی اش را در این فصل سپری کرد.

چرا پشیمونم چند پیشنهاد از استقلال داشتم اما نمی دانم چرا در دقیقه 90 همه چیز تغییر کرد. من توانایی بازی در هر یک از این دو تیم را داشتم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم مدافعان تیم های دیگر کار سختی دارند و بازی استقلال و پرسپولیس برای یک مدافع با بازی در تیم های دیگر متفاوت است. استقلال و پرسپولیس تیم های قوی ایرانی هستند و معمولاً تهاجمی بازی می کنند و اگر مدافع باهوش باشد به راحتی می تواند در این دو تیم فوتبال بازی کند. بازی نکردن در یکی از این دو تیم بزرگترین حسرت فوتبالی من است.


سرویس خبر شماره: 1942358
16 ژوئن 1402 در 09:32 ب.ظ
10.4K |

2نقطه نظر

محمدزاده: پرسپولیس شایسته قهرمانی بود.

وحید محمدزاده از بازی نکردن در استقلال و پرسپولیس به عنوان بزرگترین حسرت فوتبالی خود یاد می کند.

مدافعی که بازی برای سرخابی ها را حق خود می داند

من سه یا چهار پیشنهاد دارم، اما عجله ای برای تصمیم گیری ندارم.