مدافع آرسنال، گزینه یووه برای جانشینی دی لیخت


یکی از این گزینه ها کالیدو کولیبالی است، اما گفته می شود اگر آن بازیکن ناپولی را ترک کند، تصمیم او پیوستن به تیمی خارج از لیگ ایتالیا است و شاید چلسی محتمل ترین گزینه باشد.
گزینه دیگر برمر از تورین است که فصل گذشته به عنوان بهترین مدافع سری آ انتخاب شد اما اینتر مدت هاست به دنبال او بوده و این بازیکن حاضر به پذیرش پیشنهادی غیر از این تیم نیست.
اکنون اسکای اسپورت ایتالیا مدعی است که گابریل گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی دی لیخت است، اگرچه با قیمت 40 میلیون یورو می تواند به عنوان خریدی پرهزینه برای این تیم در پنجره تابستانی تلقی شود.
این بازیکن برزیلی در سپتامبر 2020 با قراردادی 26 میلیون یورویی از لیل به آرسنال پیوست و تا سال 2025 با این تیم قرارداد دارد، بنابراین توپچی ها حاضر نیستند او را به قیمت کمتری بفروشند و این چیزی است که سران یووه باید انجام دهند. مذاکره کار را دشوار خواهد کرد



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1833166
21 تیر 1401 ساعت 10:24 |
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سران یوونتوس در حال بررسی جذب گابریل مدافع آرسنال به عنوان جانشین ماتیس دی لیخت هستند.

به گزارش “ورش سه”، بحث جدایی دی لیخت از یوونتوس و انتقال این بازیکن به بایرن بسیار جدی به نظر می رسد و همین موضوع سران این باشگاه ایتالیایی را به دردسر انداخته است.
پس از جدایی جورجیو کیه لینی از این باشگاه، بیانکونری ها به شدت به حضور دی لیخت به عنوان رهبر خط دفاعی تکیه کردند و خروج این بازیکن می تواند به برنامه های مکس آلگری برای فصل آینده آسیب جدی وارد کند.
این موضوع باعث شده تا مدیران یووه به فکر جذب یک جانشین شایسته برای مدافع هلندی باشند اما گزینه های محدودی در پیش رو دارند.