مدافع استقلال خارجی هیچ مشکلی با قوانین ندارد

الفیصلی عربستان آخرین باشگاهی است که رافائل سیلوا برای این تیم بازی کرد. در واقع این بازیکن از فصل 2019-2020 به مدت دو فصل و نیم پیراهن تیم را بر تن کرد. تیم عربستانی فصل 2019-2020 توانست با قرار گرفتن در رده پنجم رده بندی فصل را به پایان برساند. این در حالی است که این تیم فصل گذشته توانست با برتری مقابل التعاون قهرمان جام حذفی شود.

به این ترتیب رافائل داسیلوا شرایط برگزاری حداقل 8 بازی برای الفیصلی در دو فصل گذشته و حضور این تیم در جمع 6 تیم برتر لیگ حرفه ای عربستان را دارد و از این نظر هیچ بازی وجود ندارد. مانعی برای ثبت قرارداد او و استقلال.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رافائل سیلوا، مدافع جدید استقلال از نظر مقررات و دستورالعمل برای جذب بازیکنان خارجی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.


سرویس خبر شماره: 1813640 |
13 اسفند 1400 ساعت 16:36 |
14,067 |

18نظرات

رافائل سیلوا ممکن است با آبی ها قرارداد امضا کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی یزدانی و مرادمند و اعزام این دو بازیکن به خدمت سربازی، باشگاه استقلال به دنبال پرکردن جای خالی دو مدافع اصلی خود بود و در این بین سران باشگاه با سابق مذاکره کردند. رافائل سیلوا مدافع برزیلی الفیصلی پاس شد و این بازیکن برای انجام تست های پزشکی و عقد قرارداد نهایی وارد تهران شد.

از آنجایی که این بازیکن بازی ملی برزیل را در پرونده خود ندارد، تردیدهایی وجود داشت که سیلوا نتواند در ایران به میدان برود، اما داشتن بازی ملی تنها یکی از شروط تعیین شده توسط سازمان است. از لیگ و رافائل سیلوا است در چند شرایط مشخص ذکر شده در این آیین نامه، مشکلی برای همراهی استقلال وجود ندارد.

در واقع در بند 3-1-2 دستورالعمل جذب بازیکن و مربی خارجی آمده است: بازیکنانی که در دو فصل اخیر لیگ در ژاپن، کره جنوبی، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، استرالیا بازی کرده اند. ، چین، عراق، ازبکستان و نیوزلند. که حداقل 8 بازی از بازی های رسمی باشگاه سابق را در بالاترین لیگ داخلی و جام حذفی کشور انجام داده اند و بازیکن سابق باشگاه یکی از شش نفر برتر جدول پایانی بالاترین لیگ داخلی در رده بندی کشوری این کشور است. باشگاه های لیگ برتری کشور باید قرارداد ببندند.

رافائل داسیلوا در فصل 2019-2020 28 بازی در لیگ حرفه ای عربستان و در فصل 2020-2021 26 بازی انجام داد. این بازیکن تا پایان هفته هجدهم فصل جاری لیگ عربستان نیز زیر نظر الفیصلی بود و 13 بازی برای تیمش انجام داد.

با توجه به اینکه پرسپولیس پیش از این به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود اما گزینه یحیی گل محمدی هیچ یک از شرایط مندرج در دستورالعمل جذب بازیکن خارجی را نداشت، سوال در مورد وضعیت رافائل سیلوا و قوانین تعیین شده توسط سازمان لیگ برای جذب بازیکن تعیین خارجی انجام شده است.