مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!


سرویس خبر شماره: 2018760
14 مه 1403 در 06:54
789

0نقطه نظر

مدافعی که آبی ها را به بقا در جام قهرمانی امیدوار می کند:

عثمان آندونگ دومین گل خود را در دیدار حساس مقابل ملوان به ثمر رساند.

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عثمان آندونگ، مدافع قوی و بلند قامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد، به یکی از مهره های کلیدی این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب دارد. . از این تیم

آندونگ در بازی با ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و تیم را در خط دفاعی هدایت کرد و در طول بازی سعی داشت بازیکنان را روی بازی متمرکز کند و گل نیمه اول تحت تاثیر قرار نگیرد.

او در ادامه بازی در دقیقه 60 از خط دفاع خارج شد و در محوطه جریمه ملوان قرار گرفت و روی پاس بلندی که انجام شد و روی ریباند ضربه سر که به سمت دروازه حریف شد، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. گل ملوان، آندونگ پس از گلزنی، بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه داخلی و شروع سریع مسابقه تشویق کرد و بار دیگر قدرت رهبری خود را نشان داد.

آندونگ در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نیز برای این تیم گلزنی کرد و استقلال را زودهنگام مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این دیدار با گلی که طالب آسو رستم در دقیقه آخر به ثمر رساند به تساوی رسید و استقلال خوزستان او را برد. آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از دیگران بود و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر عثمان آندونگ ارتباط برقرار کرد!

این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در تیم آبی های خوزستان بازی می کند و هواداران خوزستانی در پنج هفته اخیر لیگ برتر روی او حساب ویژه ای باز کرده اند و نبوغ او در خط دفاعی می تواند ضامن بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر باشد. لیگ.

مجله اخبار فوتبال داخلی