مدافع فرانسوی به جمع آبی پوشان پیوست

چلسی با پرداخت مبلغ درخواستی سویا به مبلغ 51 میلیون پوند به اضافه 4 میلیون پوند پاداش موافقت کرده است. کونده به عنوان بازیکن جدید در کنار کالیدو کولیبالی (34 میلیون پوند) و رحیم استرلینگ (47.5 میلیون پوند) به توخل خواهد پیوست.

توماس توخل قرار است به تعقیب هفت ماهه خود برای ژول کوند از سویا و هت تریک به ارزش 133.5 میلیون پوند در یک هفته پر هیجان برای چلسی پایان دهد.

چلسی به پایان تور خود در آمریکا نزدیک می شود و روز پنجشنبه قبل از بازی با آرسنال در ساعات اولیه صبح یکشنبه به وقت انگلستان، با شارلوت دیدار خواهد کرد. سپس یک بازی دوستانه دیگر مقابل اودینزه در ایتالیا برگزار می شود.

آزپیلیکوئتا در دفاع میانی بازی می کند و ورود کولیبالی و کونده فشار روی توخل را در این پست کم می کند. مارکوس آلونسو، مدافع چپ اسپانیایی نیز مشتاق جدایی است، اما وضعیت او تحت تاثیر آخرین خریدهای چلسی قرار نگرفته است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان باشگاه، امیدوار است که برای پیوستن به بارسلونا آزاد شود، اگرچه صحبتی مبنی بر اجازه خروج او قبل از پرواز به آمریکا وجود نداشته است. این بازیکن با استعداد اسپانیایی در طول ده سال حضورش در چلسی تمام جام های ممکن را به دست آورده و اکنون مشتاق بازگشت به خانه است.

این مدافع بالاخره در راه است و تا 48 ساعت آینده تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت. هافبک فرانسوی پیش از این با توماس توخل، سرمربی چلسی صحبت کرده و حتی امیدوار است در روزهای پایانی تور آمریکا به هم تیمی های باشگاهی جدید خود بپیوندد.

توخل ابتدا سعی کرد کونده را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد اما به دلیل چانه زنی بر سر قیمت، مذاکرات شکست خورد. سویا تمام مبلغ بند آزادسازی را می خواست. مصدومیت قدیمی لگن کوند هنگام بازی در لیگ ملت‌ها در ژوئن رخ داد و او تحت عمل جراحی جزئی قرار گرفت و فروش او به خطر افتاد. چلسی به دنبال گزینه‌های جایگزین بود و ناتان آکه از منچسترسیتی را زیر نظر داشت، در حالی که بارسلونا تلاش کرد کوندو را شکار کند. اما کوند 23 ساله با پیوستن به توخل در چلسی احساس امنیت بیشتری نسبت به بارسلونا داشت.