مدافع چپ تیم ملی از این رقابت ها بیرون می آید؟ (عکس)


سرویس خبر شماره: 1844682
30 سپتامبر 1401 ساعت 08:29
2.9 هزار |

0نقطه نظر


امیری که به خصوص در یکی دو سال اخیر و در همان ابتدای حضور کیروش در ایران بازی های زیادی را در پست دفاع چپ انجام داده است، با نگاه خاص خود به او روبرو شده است تا بتواند عملکرد قابل قبول خود را در سه تورنمنت بزرگ با کی روش تکرار کند. .
از سوی دیگر میلاد محمدی نیز که در دو سال اخیر سرمربی پرتغالی در تیم ملی به عنوان مدافع چپ اصلی ایران شناخته می شد، امید زیادی به حضور در ترکیب ملی دارد. به خصوص حالا که امید نورافکن مانند یکی از رقبای اصلی خود برای این پست به اردو نرسیده است.
البته ابوالفضل جلالی مدافع جوان استقلال دیگر چپ دست اردو است که تمام تلاش خود را می کند تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در غیاب امید نورافکن، رقابت برای پست دفاع چپ تیم ملی چرخی تازه ای به خود گرفته است.

مدافع چپ تیم ملی از این رقابت ها بیرون می آید؟  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سومین روز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در شرایطی در اتریش برگزار شد که هنوز خبری از کانون امید نیست. بازیکنی که در دوران اسکوچیچ کم کم خود را به عنوان مدافع چپ همیشگی تیم ملی معرفی کرده بود، حالا به دلیل مشکلات پاسپورت، تیم اتریشی را از دست داده است.
با این حال حتی با حضور کانون توجه در اردوی اتریش، به دلیل بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی، او نتوانست سرمربی شود، پستی از پیش تعیین شده برای این بازیکن در تیم اصلی در نظر گرفته شد.
بازگشت وحید امیری از مصدومیت و توانایی او برای حضور در تمرینات دسته جمعی و همچنین حضور میلاد محمدی، مدافع تیم ملی در جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 با هدایت کارلوس کی روش، نبرد چپ تیم ملی را گرفته است. موقعیت عقب به یک سطح جدید.