مدل استقلال و بدنسازی دو منظوره!

حضور عارف در جمع آبی پوشان باعث شد تا غیبت دو بازیکن پیشکسوت این تیم محسوس نباشد و همین درخشش کافی بود تا او به اردوی تیم ملی دعوت شود و حالا این بازیکن n تمایلی به از دست دادن جای خود در افکار ندارد. دراگان اسکوچیچ و قصد دارد یکی از مسافران قطر باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چهره یک استقلالی بیش از هر زمان دیگری در خیابان های پایتخت دیده می شود. بازیکنی که دوران سختی را با مصدومیت رباط صلیبی پشت سر گذاشت، حالا به مدعی جدی آبی ها تبدیل شده که مدعی حضور در جام جهانی هم هستند.

غلامی که این روزها تصویرش برای تبلیغ یک برند ادکلن روی بیلبوردهای پایتخت دیده می شود، به عنوان یک مدل و مدل مستقل جدید در عرصه تبلیغات، فصل بسیار مهمی را پیش روی خود می بیند و حتی قصد ندارد بازگشت ادکلن را دنبال کند. مرادمند و جذب سید محمد حسینی. ، حضور خود را در ترکیب اصلی از دست می دهند.

این بازیکن با استعداد که از قطر و پرتغال پیشنهاد داشت، بالاخره قراردادش را با استقلال تمدید کرد و قصد دارد نشان دهد که پشت این شیرین کاری های تبلیغاتی، بازیکنی خودساخته و خشن پنهان شده است که می خواهد همه چیز را به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازگشت عارف غلامی به میادین را می توان بهترین زمان برای بازگشت یک فوتبالیست از پارگی شدید رباط صلیبی نامید. جایی که دو مدافع اصلی تیم فرهاد مجیدی، حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به خدمت سربازی رفتند و استقلال با کمبود شدید مدافع مواجه شد.

مدافع جوان آبی ها که این روزها یکی از مهم ترین تمرینات بدنی فصول اخیر را پشت سر می گذارد، این روزها باید به بهترین شکل ممکن بدنش را بسازد تا در طول فصل دچار آسیب جدی نشود. مصدومیتی که او را بیش از 7 ماه خانه نشین کرد و این بازیکن هرگز علاقه ای به تکرار این اتفاق تلخ ندارد.

عارف غلامی که این روزها تصویرش روی بیلبوردها دیده می شود اهداف مهمی برای فصل پیش رو دارد.


سرویس خبر شماره: 1834757
جولای 31, 1401 @ 21:46 |
36.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر