مدیران اجرایی لیورپول و من سیتی به هواداران درباره حذف “رفتار غیرقابل قبول” نامه نوشتند – باشگاه لیورپول

فران سوریانو (مدیر اجرایی منچسترسیتی) و بیلی هوگان (مدیر عامل لیورپول)

در سال 2018، هنگام رسیدن اتوبوس سیتی به آنفیلد، اشیایی به سمت اتوبوس سیتی پرتاب شد – نقطه اوج رویدادهایی که باعث شد مقامات لیورپول و سیتی قبل از بازی پنجشنبه با هم ملاقات کنند.

بنابراین ما نامه می نویسیم تا از شما حمایت کامل برای مقابله با این رفتارها و اطمینان حاصل کنیم که نام خوب هر دو باشگاه ما حفظ می شود. شما می توانید با گزارش هر گونه حادثه از طریق گزینه های موجود در پایین این ایمیل به ما کمک کنید تا بتوان آنها را بررسی کرد.

اگر همه ما در کنار هم باشیم تا رفتارها و اقداماتی را که باعث آسیب می شود – از جمله حرکات نامناسب، شعار دادن، پرتاب اشیاء، و همچنین هر نوع تبعیض – را گزارش کنیم، همه می توانیم روی حمایت از تیم خود تمرکز کنیم.
از اینکه وقت گذاشتید و این ایمیل را مطالعه کردید و تعهدتان برای کمک به حذف رفتارهای غیرقابل قبول در فوتبال سپاسگزاریم.

امیدواریم از مسابقه لذت ببرید.

متأسفانه، بر اساس جلسات اخیر بین باشگاه های ما، ما همچنین می دانیم که اقلیتی از هواداران مسئول رفتارها و اقداماتی هستند که جایی در بازی ما ندارند.

در ومبلی، در ماه آوریل، یک دقیقه سکوت به مناسبت سی و سومین سالگرد هیلزبورو پس از برهم خوردن آن توسط هواداران سیتی در آستانه نیمه نهایی جام حذفی باید کوتاه شود.

با احترام،

با این حال، برای همه مهم است که آگاه باشند که ما کاملاً متعهد به برخورد با رفتارهای غیرقابل قبول هستیم و با صدور ممنوعیت برای کسانی که مسئول تشخیص داده شوند، اقدام خواهیم کرد.

لیورپول عصر پنجشنبه (20:00 به وقت گرینویچ) در چهارمین دور رقابت های جام کارابائو در اتحاد به مصاف من سیتی می رود که سومین جدال دو تیم در این فصل است.

https://www.thisisanfield.com/2022/12/liverpool-and-man-city-ceos-write-to-fans-over-eliminating-unacceptable-behaviour/ منبع:

قدردانی می کنیم که برخی از هواداران ممکن است از تأثیر رفتارهای خود بر سایر هواداران چه در داخل و چه در خارج از ورزشگاه آگاه نباشند و ما به همکاری با هواداران خود در این آموزش ادامه خواهیم داد.

در ماه اکتبر، محوطه پایینی آنفیلد رود اِند با گرافیتی های زشت مربوط به تراژدی هیلزبورو تخریب شد، در حالی که شعارهایی با همین ماهیت نیز از انتهای شهر سرچشمه می گرفت.

ما امروز از طرف باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول، پیش از مسابقه جام کارابائو در ورزشگاه اتحاد در اواخر این هفته برای شما نامه می نویسیم.

قبل از دیدار لیورپول در جام کارابائو با من سیتی در روز پنجشنبه، مدیران اجرایی هر دو باشگاه به هواداران نامه نوشتند تا “به حذف رفتارهای غیرقابل قبول” و “ایجاد محیط مناسب برای مسابقات ما” کمک کنند.

از سال 2018، لیورپول و منچسترسیتی در مجموع 15 بار در یک محیط رقابتی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این مدت چندین نقطه اشتعال ناخوشایند بوده است.

مانند هر دیداری که بین باشگاه‌های ما برگزار می‌شود، این نوید یک نمایش فوق‌العاده از فوتبال را می‌دهد و ما مطمئن هستیم که پس از تعطیلات فوتبال داخلی برای جام جهانی، همه شما برای شروع با انتظارات معکوس شمارش می‌کنید.

شور و اشتیاقی که هنگام بازی با یکدیگر – در ورزشگاه اتحاد یا آنفیلد – از طرفداران خود مشاهده می کنیم، بخشی از چیزی است که مسابقات بین باشگاه های ما را بسیار خاص می کند، و ما می دانیم که شما متعهد به ایجاد محیطی در استادیوم هستید که در آن از همه استقبال شود. ، پذیرفته شده و یک تجربه فوق العاده در روز مسابقه دارد.

ما صندلی‌های هر دو گروه هواداران مربوطه خود را در بحث‌های خود درگیر کرده‌ایم و از حمایت کامل آنها برای کمک به ایجاد محیط مناسب برای مسابقات خود کمک می‌کنیم.

گروه‌های هوادار ماه گذشته گرد هم آمدند تا متعهد شوند که برای بهبود رفتار هواداران با یکدیگر همکاری کنند و اکنون، بیلی هوگان، مدیرعامل لیورپول و فران سوریانو، مدیرعامل سیتی، نامه‌ای مشترک به هواداران ارسال کرده‌اند تا از گروهی اقلیت از هواداران حمایت کامل کنند.