مدیرعامل تراکتورسازی: در حال ساختن تیم قدرتمندی برای فصل آینده هستیم

او گفت: ما کاملا از نگرانی هواداران آگاه هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه کادرفنی از امکانات فیزیکی باشگاه رضایت دارند، گفت: تراکتورسازی یکی از توانمندترین تیم های ایران است و پروژه هایی برای توسعه زیرساخت های باشگاه در حال انجام است. تعدادی از بازیکنان تیم در هتل باشگاه مستقر هستند و سالن بدنسازی در اختیار بازیکنان و تیم است.

سهرابی تاکید کرد: حضور هواداران در ورزشگاه به تراکتور قدرت و انرژی مضاعفی می دهد و امیدوارم با حمایت هواداران و در فضایی آرام و دور از حاشیه، تراکتور موفق شود.

وی با اشاره به مصدومان این تیم گفت: کادر پزشکی این تیم تمام تلاش خود را برای مداوای هر چه سریعتر مصدومان انجام خواهد داد و در این راستا بهترین امکانات پزشکی در اختیار تیم قرار گرفته است.

مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم‌های امید و جوانان تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی یکی از باشگاه‌هایی است که در سال‌های اخیر توجه خاصی به تیم‌های پایه داشته است. از آنجایی که بیش از 90 درصد اعضای اصلی تیم ما بومی هستند و تیم های جوانان امید و تراکتورسازی امسال به نیمه نهایی لیگ برتر راه یافته اند، تیم جوانان شانس بالایی برای صعود به فینال دارد.


سرویس خبر شماره: 1819612 |
25 فروردين 1401 ساعت 13:15 |
27 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میر معصوم سهرابی درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: تمرینات تراکتورسازی چند روزی است که در تبریز آغاز شده است و برای برپایی اردوی 5 روزه 11 اردیبهشت راهی تهران می شویم. در این اردو دو بازی دوستانه برگزار می کنیم تا تیم از شرایط بازی منحرف نشود، مدیریت باشگاه با توجه به درخواست کادرفنی به دنبال ایجاد بهترین امکانات است تا اگر خدا بخواهد می توانیم در بقیه مسابقات حضور پررنگی داشته باشیم و دیگر امتیازی از دست ندهیم.

مدیرعامل تراکتورسازی از تشکیل تیم منسجم برای فصل آینده این تیم خبر داد.

وی ضمن تشکر از محمدرضا زنوزی گفت: جا دارد از مالک باشگاه به خاطر توجه ویژه به تیم های پایه تشکر کنم؛ همچنین مدیر آکادمی و مربیان فعال در تیم های پایه تراکتورسازی تلاش زیادی می کنند که این امر باعث شده است. به هواداران قول می دهم که سال آینده امکانات آکادمی باشگاه را افزایش خواهیم داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سهرابی در خصوص جذب تیاگو فریرا افزود: آقای ساغلام برای تقویت تیم در فاز دفاعی از باشگاه خواست تا با فریرا قرارداد ببندد اما خوشبختانه موفق شدیم در اسرع وقت با این بازیکن قرارداد ببندیم. اگر کادرفنی از عملکرد فریرا راضی باشد، قرارداد او را تمدید خواهیم کرد.

سهرابی با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی تمرینات بازیکن را به صورت عملی اجرا می کند، توضیح داد: این روزها بازیکنانی چون علی فتحی، بهزاد سلامی، علی نجفی، سعید ایرانخواه، مهدی حقیقت، رضا سیفا احمدی، سعید کریم آذر، حسین علیزاده، ابوالفضل پورشیخ، امیر. ابراهیم زاده، علی باستانی و… به عنوان محصولات آکادمی باشگاه در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می کنند و اسامی آنها به عنوان بازیکنان آینده فوتبال کشورمان منتشر شده است.