مدیرعامل لیگ برتر در دقیقه 90 رکورد زد!


سرویس خبر شماره: 2005051
8 مارس 1402 در 10:39 ق.ظ |
7.3K |

1نقطه نظر

نقل و انتقالات فراوان فولاد در آخرین روز نقل و انتقالات

فولاد خوزستان در آخرین روز نقل و انتقالات بسیار شلوغ به نظر می رسید و آماده حضور در مسابقات بعدی بود.

مدیرعامل لیگ برتر در دقیقه 90 رکورد زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولادی ها که پیش از این احسان پهلوان و ابراهیم حصار ستاره سوری-آرژانتینی را به خدمت گرفته بودند، در آخرین روز نقل و انتقالات بسیار فعال بودند و نقل و انتقالات زیادی انجام دادند.

باشگاه فولاد در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی نام گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک را از لیست خود حذف کرد. همچنین لوسیانو پریرا، حمید بوحمدان و عرفان درویش علی (کاپیتان تیم ملی نوجوانان) این سه بازیکنی هستند که یک شبه به فولاد پیوستند.

1989741

بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه فولاد دوشنبه روزهای پرکاری را سپری کرد. او در آخرین روز نقل و انتقالات موفق شد کار سختی انجام دهد و رکورد جالبی از خود به جای بگذارد. انتقال 6 بازیکن در یک روز در حالی که فسخ قرارداد با سه نفر از آنها با توجه به شرایط قراردادشان کار سختی تلقی می شد، اتفاق مهمی بود که توسط مدیریت فولاد انجام شد.

1995375

با تغییراتی که در ترکیب بازیکنان فولاد ایجاد شد، حالا امید هواداران این تیم بسیار بیشتر از قبل شده است. فولاد که در نیم فصل از فرم خوبی برخوردار نبوده و با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل صنعت نفت، روحیه خوبی دارد و در دیدارهای پیش رو برای کسب موفقیت تلاش خواهد کرد.

سرخپوشان اهوازی عصر سه شنبه از ساعت 16 میزبان ملوان بندرانزلی هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی