مدیرعامل پرسپولیس به دنبال اخراج بازیکن/ عصبانیت درویش مقصر اصلی اعتصاب سرخ هاست

درویش از تصمیم بازیکنان شاکی است

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد ندارند به راحتی از ماجرای روز گذشته در تمرین سرخپوشان بگذرند. در واقع درویش به خوبی می داند که اگر نتواند جلوی حاشیه های تیمش را بگیرد ممکن است خودش قربانی شود. در همین رابطه مطلع شدیم که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا شب گذشته در تلاش بود تا متوجه شود چه کسانی برای اعتصاب تیمش برنامه ریزی کرده بودند. در واقع تصمیم او این بوده و هست که فرد اشتباهی را پیدا کند و آنها را از تیم حذف کند. تصمیمی که در صورت اجرا می تواند تبعات خاص خود را در پرسپولیس داشته باشد. با این حال، این روزها، برخی از سرخپوشان تلاش می کنند در یک سری مشکلات پشت سر دیگران باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اعتصاب ایثارگرانه

پرسپولیسی ها در این فصل 30 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده اند و این در حالی است که حدود یک سوم بازی های لیگ انجام شده است. با این تفاسیر، پارسی ها برای قرارداد این فصل هیچ طلب پشتی ندارند. بازیکنان و مربیان پرسپولیس حتی به ازای هر بردی که تاکنون کسب کرده اند از باشگاه پاداش دریافت کرده اند در حالی که این پاداش ها در قرارداد آنها لحاظ نشده است. قراردادهایی که گزینه های جداگانه ای برای پاداش دارند. در چنین شرایطی رضا درویش انتظار نداشت با اعتصاب بازیکنان تیمش روبرو شود. با این حال درویش وقتی فهمید که پالشوها در تمرین حاضر شده اند اما حاضر به تمرین نیستند دیوانه شد. اگرچه او هیچ واکنش رسانه ای نشان نداد و ترجیح داد به تماس های خبرنگاران پاسخ ندهد.

طبق اعلام قبلی، تمرین روز گذشته سرخپوشان قرار بود در مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شود. بنابراین همه اعضای تیم در محل تمرین حاضر شدند و آماده تمرین شدند که ناگهان بزرگان تیم گفتند بهتر است امروز تمرین نکنیم. آنها مدعی شدند که چون هیئت مدیره باشگاه با حذف 5 درصد جریمه فصل مخالف بود و برخی از ما هنوز برخی از گزینه های قرارداد خود را دریافت نکرده ایم، امروز خود را اعتصاب می کنیم. انتظار می رفت یحیی گل محمدی به این موضوع اعتراض کند اما این اتفاق نیفتاد. فقط افرادی مثل کمال سغدنیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و… در تمرین حضور داشتند و مشمول این جریمه شدند. از این گروه فقط دو سه نفر موافق اعتصاب بودند. به نظر می رسد اعتصاب روز شنبه بازیکنان استقلال دلیلی برای اعتراض هواداران به باشگاه شده است.