مدیرعامل پرسپولیس به 3 کلید فرانسوی اعتقاد دارد! / آیا پرونده خرید مهاجم خارجی بسته شده است؟

کالبد شکافی صحبت های مدیرعامل پرسپولیس نشان می دهد که او قصد ندارد بازیکنی مانند لئاندرو پریرا را برای فصل جدید جذب کند. درویش معتقد است مهدی عبدی و شهاب زاهدی بسیار بهتر از مهاجم برزیلی فصل گذشته پرسپولیس هستند. بالاخره این تیم توان خرید بغداد بنجاح یا اسلام سلیمانی و … را ندارد و همه این اخبار فقط حدس و گمان رسانه ای است!

نکته کلیدی صحبت های مدیرعامل پرسپولیس جایی است که او از بازیکنان چند پستی صحبت می کند که می توانند به خط فوروارد پرسپولیس کمک کنند. منظور رضا درویس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وحید امیری، امید عالیشاه و محمد عمری سه هافبک این تیم هستند که فصل گذشته به تناوب در خط حمله مورد استفاده قرار گرفتند و اگر نتوانست مهاجم مناسبی پیدا کند، این سه نفر کار یحیی گل محمدی را انجام می دهند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اخیرا در مصاحبه ای در خصوص خرید یک مهاجم خارجی گفت: در کنار بحث مهاجمان و بازیکنانی که در این پست داریم، نکته ای که در بسیاری از سوالات و مطالب در شبکه های اجتماعی مطرح می شود این است که کمتر به قوانین و محدودیت های جدید توجه می شود و تا سال گذشته می توانستیم 21 بازیکن بزرگسال و 3 بازیکن زیر 25 سال داشته باشیم. تعداد آنها به 19 نفر کاهش یافته است، به این ترتیب اگر سال گذشته 3 مهاجم متخصص قابل قبول بود، حالا باید این تعداد را مثلا به دو نفر برسانید، در واقع بازیکنان چند پستی ارزش بیشتری پیدا کرده اند، ما مهدی عبدی و شهاب زاهدی را در خط حمله داریم، این روزها اسامی مهاجمان زیادی از این کشورهای همسایه در رسانه ها اعلام می شود، اما اگر بین عبدی ها و عبدی ها در رسانه ها بهتر است بگوییم چه تعداد از عبدی ها را می دهیم. حمایت و انرژی لازم هواداران گاهی از نقش بسیار مهم خود در این عرصه یعنی پرسپولیس که برای هوادارانش زنده است غافل هستند. گاهی اوقات آنچه را که داریم نمی بینیم و بدون اینکه بدانیم گامی در جهت تضعیف روحیه آنها برمی داریم. البته کادر فنی به فکر است و ما وظیفه داریم نیازهای اعلام شده را برطرف کنیم. در این راستا به دنبال بازیکنی در خط حمله هستیم، اما گزینه ای که بتواند کمک کند، نه اینکه با ایجاد نیاز کاذب و استفاده از موج فضای مجازی و فشار هواداران، مجبور به خرید بازیکن ناکارآمد یا پرداخت های عجیب و غریب شویم. این روزها بعضی ها فراموش می کنند که طبق قوانین جدید، اگر بازیکن خارجی بگیرید و در 60 درصد مسابقات از او استفاده نکنید، سهمیه خارجی را از دست خواهید داد. همه این موارد را باید با سقف بودجه در نظر بگیریم. باید همه موارد را با هم ببینیم. همچنین بازیکنان چند پستی داریم که در صورت نیاز می توانند در خط حمله قرار گیرند.»