مدیر عامل آلومینیوم: مالک نساجی نگذاشت فحاشی شود!

وی افزود: از باشگاه نساجی بابت این اقدام فرهنگی تشکر می کنم. نگذاشتند روحیه به سمتی برود که فضای دوستانه فوتبال اراک و مازندران به هم بریزد. با حضور آقای دست نشان و همچنین بازیکنان مازندرانی در فوتبال اراک نباید فضا به گونه ای باشد که متجاوزان دخالت کنند و از خود فاصله بگیرند.

وی در خصوص شرایط فصل آینده آلومینیوم گفت: آقای رحمتی دو ساله با ما قرارداد دارد. سهامداران و مدیرعامل کارخانه آلومینیوم طی چند روز آینده جلسه ای خواهند داشت و در واقع سقف سرمایه گذاری برای فصل آینده مشخص می شود، سپس پیشخوان و ضوابط حضور در لیگ بعدی مشخص می شود. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم به سهمیه آسیایی امیدوار باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1921022
26 آوریل 1402 ساعت 00:00
1K |

0نقطه نظر

از حرکت فرهنگی حریف تشکر می کنم

رجائیان در خصوص اینکه این شعارها علیه نساجی در واکنش به شعارهای بازی بود، گفت: قبول دارم. ما در فینال جام حذفی برتر از تیم نساجی بودیم و فکر می کردیم باید برنده شویم اما نشد و در کنار آن این درگیری ها ایجاد شد. درگیری بین آقای ساکت الهامی و مربیان ما وجود داشت و ربطی به مازندران و اراک نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان بازی با نساجی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: ابتدا باید بگویم روح نادر داتشان و مهرداد اولادی خوشحال هستند، امروز نتیجه گیری در این جو ورزشگاه سخت است تماشاگران عزیز و خونگرم نساجی آمده اند و امیدوارم فضای فوتبال ایران به سمتی برود که تماشاگران در همه شهرها از تشویق تیم خود نروند. مسئولان در مواقعی که احتمال توهین آمیز بودن شعارها وجود داشت، بارها ایستادند و نگذاشتند فضا با موجی خراب شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص شرایط این باشگاه برای فصل آینده توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر عامل آلومینیوم: مالک نساجی نگذاشت فحاشی شود!