مذاکرات مدیر ورزشی جدید برگزار شد و به‌روزرسانی‌های بیشتر بلینگهام – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ اعتراف کرد که خبر استعفای وارد به عنوان “غافلگیرکننده” در ماه دسامبر منتشر شد.

ویدیوی روز و مسابقه شب

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 14 مارس 2023: لوئیز دیاز بازیکن لیورپول قبل از جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید CF به تنهایی تمرین می کند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

  • جود بلینگهام پس از اصرار منابع در مرسی ساید مبنی بر امکان معامله همچنان در رادار لیورپول است.
  • دیوگو جوتا اولین بازی “ویژه” خود برای اتلتیکو مادرید را به یاد آورد که در آن با فرناندو تورس مهاجم سابق لیورپول شریک شد.

برترین داستان های امروز

این اولین باری نیست که او با قرمزها پیوند می خورد، اگرچه ماه گذشته بود تلگرافسام والاس مدعی شد که باشگاه با انتصاب او “تصمیم مخالف” داشته است.

  • میسی بو کرنز قصد دارد از استیون جرارد در گلزنی برای لیورپول در گودیسون پارک در دربی شب جمعه مرسی ساید تقلید کند.
  • جیمز پیرس ادعاهای قبلی خوزه انریکه در مورد جذب رایان گراونبرچ را روشن کرد و توضیح داد که “هیچ چیز در این مرحله قطعی نیست”.
  • تام هیل 20 ساله پس از اینکه بری لوتاس درباره “شانس فاسد” هافبک با مصدومیت توضیح داد، به بازی با زیر 21 سال بازگشت.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 7 مه 2022: آنتونیو کونته، مدیر تاتنهام هاتسپر، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر FC در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • گفته می شود که آنتوان گریزمان پس از اینکه کیلیان امباپه پیش از او کاپیتانی فرانسه را دریافت کرد، به فکر بازنشستگی بین المللی است.لو فیگارو)
  • انتظار می‌رود که آنتونیو کونته از تاتنهام اخراج شود و رایان میسون به عنوان سرمربی موقت حضور داشته باشد.بار)
  • آخرین مهلت چهارشنبه برای مالکان احتمالی منچستریونایتد تعیین شده است تا پیشنهادات خود را برای خرید این باشگاه ارسال کنند.بی بی سی)

ما به انتظار طولانی برای بازی بعدی لیورپول ادامه می دهیم و آخرین اخبار مربوط به یک مدیر ورزشی بالقوه جدید و شایعات بیشتر در میانه میدان را برای شما به ارمغان می آوریم.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

میچل نیز علیرغم تلاش‌های موناکو برای تمدید قراردادش، امسال پست خود را ترک می‌کند و انتقال به مرسی ساید می‌تواند گام بعدی در حرفه این بازیکن 41 ساله باشد.

تثبیت فوتبال عصر سه‌شنبه شما به شکل بازی بارنزلی در مقابل شفیلد ونزدی است که از ساعت 7:30 بعد از ظهر به صورت زنده در Sky Sports Football پخش می‌شود.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/new-sporting-director-talks-held-more-bellingham-updates-latest-lfc-news/ منبع:

جست‌وجوی لیورپول برای یافتن مدیر ورزشی جدید به فرانسه رسیده است زیرا گفته می‌شود پل میچل که در حال حاضر اهل موناکو است، با این باشگاه مذاکره کرده است.

مدیر ورزشی موناکو با لیورپول گفتگو کرد

در این کلیپ درخشان، جیمی وبستر با کودی گاکپو، نات فیلیپس و دیوگو جوتا در مورد فیفا، موسیقی و شعارهای هواداران به گفتگو می نشیند.

https://www.youtube.com/watch?v=OiOLIKjQuK0

اخبار فوتبال فرانسه را دریافت کنید گزارش می دهد که مرد انگلیسی – که سابقاً رئیس بخش استخدام در MK Dons، ساوتهمپتون، تاتنهام و RB لایپزیگ بود – با لیورپول که در حال حاضر به دنبال جایگزینی جولیان وارد می شود، مذاکره کرده است.

جای دیگر چه خبر است؟